Varulv Den orimlige Åbäket - R2

Jädrans vad rörigt att läsa ikapp nu efter jobb med allt detta outande.

Känns väldigt troligt att Octa är bybo för det vore en alldeles för stark förmåga för en ulv att kunna aout-döda alla bybor som valt alternativ 2=att skaffa förmåga.

Octas outning ser helt ok ut för jag valde också alt 2 och blev Väktare med den tjusiga titeln ”företrädare för föräldraföreningen för knarkotika”.

Dock så har jag en till viktig detalj som du verkar uteslutit i outandet här nu.

@Octagonal
Ska du och jag försöka bekräfta den viktiga detaljen du uteslöt vid outandet.
Utan att avslöja det till Sven&Bruce.

Jag börjar: Den är negativ för byn.
Dödade du Big mama?

Först misstänkte jag @StradhLestat men mycket tyder på att det var fel. @Sidd försökte gröna sig genom att "då är jag också misstänkt" eftersom han inte förstod. Jag börjar misstänka att det är så på riktigt.

Jag väktar alla som ej har förmåga då. Och kanske nån till ulvig jäkel.

Sidd kommer jag definitivt väkta😇
Jag skrev nyss till Brynolf:

Hmm intressant…om Octa inte ljuger så kan han och jag döda varandra samtidigt…???

Vore INTE så lyckat!

Då har vi i alla fall avgjort kategorin ”Årets Sämsta By 2026” på Varulvsgalan i jul👍

Det är förstås Sven som dealat Knark till BM i förhoppning att BM skulle varit Bruce!
Låter rimligt. Vilka hade valt Big Mama av oss som är kvar? Jag tycker att det valet pekar på POJ, Impetigo och…kanske Sysp?

Låter rimligt. Vilka hade valt Big Mama av oss som är kvar? Jag tycker att det valet pekar på POJ, Impetigo och…kanske Sysp?

Samma personer som är uppsatta på din rödlista?

Det kan inte vara en slump!

@Octagonal

Jag är övertygad om att du är grön för det vore obalanserat om Sven&Bruce har den här Väktargrejjen.

Ska vi på nåt sätt koordinera våra Väktanden?
Å röstandet.

Det står ju faktiskt ”fitnessrealterad olycka” men att vi dumma byggare tror att det säkert var nån av de moraliska.

Så bm blev väl mördad då.

Det ger oss minst två rundor med skydd på fyra spelare då: Vimes, Jop, isaac och sysp.

Grönlista trendar inte längre.

Längesen jag såg en sådan senast.

Make grönlistan great again!
Om vi Väktar alla med förmåga så är det inte så många kvar i spel sen 😇😂⚡😱

Ni fattar nu allihopa varför jag ifrågasatt de som INTE valt alternativ 2.
@Sömniga Isaac
@Vimes
@Sysp : här är det konstigt i mina anteckningar för jag trodde denne hade men nu skriver denne att han valde alt1. Kan nån reda ut det tack🙏

Var det nån mer som påstod sig INTE ha förmåga?
@POJ ???

Ja, poj är den fjärde som hävdat alternativ 1.

Tveksamt att Sven lägger två rundor på att ta ut väktarna. Jag tror både du och Octa sitter säkert.

Back