Alltså, det finns en helt rimlig course of action med NOLL kostnad för byn för att avgöra ifall det här är rätt val eller inte, och kostnaden att inte göra det är att potentiellt förlora.Be my guest.
Det finns väl många lägen när man som bybo inte bör avslöja sina förmågor, fullt läsbara för ulvarna. POJ har säkert ett skäl.Sjukt störigt att POJ kommer undan med att "inte avslöja" när det typ inte finns något mer att avslöja
Herregud...
Men skojar du?Vad är de solklara bevisen mot POJ?
Denne kan ju lika gärna vara typ siare som vill hålla tyst och ligga lågt. Har ni något case över huvud taget?
Jag är inte ulv, så hoppas inte på för mycket.Jaha, tåget för något annat än Anthrox har nog gått nu. Håller tummarna för att du är ulv, Anthmox. Och är du inte det håller jag tummarna för att POJ inte är det.
Med alibi: kan vara vem som helst.Vem är POJs ulvpoolare då?
Jag försöker liksom inte ens gröna mig, och jag kan inte vara tydligare med det. NI SKA ABSOLUT RÖSTA UT MIG, om inget bättre dyker upp.
Och om POJ inte kan demonstrera vad valet är SÅ ÄR DET ETT BÄTTRE VAL, för det innebär att POJ ljög om att ha fått valet, något endast en ulv skulle göra i det läget.
Det blir ju ingen runda 2 eftersom ni görlorar nu när PoJ-Sven mördar bruce-bb7.