Varulv Den orimlige Åbäket - R1

Be my guest.
Alltså, det finns en helt rimlig course of action med NOLL kostnad för byn för att avgöra ifall det här är rätt val eller inte, och kostnaden att inte göra det är att potentiellt förlora.

Vad är det här för jävla byboinställning egentligen?

Sjukt störigt att POJ kommer undan med att "inte avslöja" när det typ inte finns något mer att avslöja
Det finns väl många lägen när man som bybo inte bör avslöja sina förmågor, fullt läsbara för ulvarna. POJ har säkert ett skäl.

Vad är de solklara bevisen mot POJ?

Denne kan ju lika gärna vara typ siare som vill hålla tyst och ligga lågt. Har ni något case över huvud taget?

Vad är de solklara bevisen mot POJ?

Denne kan ju lika gärna vara typ siare som vill hålla tyst och ligga lågt. Har ni något case över huvud taget?
Men skojar du?
POJ har gett NOLL indikation på att han faktiskt känner till valet. Han är den ENDA som kan vara ulv och vinna nu ifall ulvarna inte har alibi. Ni ska liksom inte ens rösta ut honom över mig, nu ska få honom att säga vad valet är. Hur svårt ska det vara att förstå?

Jaha, tåget för något annat än Anthrox har nog gått nu. Håller tummarna för att du är ulv, Anthmox. Och är du inte det håller jag tummarna för att POJ inte är det.

Jag försöker liksom inte ens gröna mig, och jag kan inte vara tydligare med det. NI SKA ABSOLUT RÖSTA UT MIG, om inget bättre dyker upp.
Och om POJ inte kan demonstrera vad valet är SÅ ÄR DET ETT BÄTTRE VAL, för det innebär att POJ ljög om att ha fått valet, något endast en ulv skulle göra i det läget.

Jaha, tåget för något annat än Anthrox har nog gått nu. Håller tummarna för att du är ulv, Anthmox. Och är du inte det håller jag tummarna för att POJ inte är det.
Jag är inte ulv, så hoppas inte på för mycket.

Vem är POJs ulvpoolare då?
Med alibi: kan vara vem som helst.
Utan alibi: jag ELLER BB7. Vilket betyder att byn har 50 % chans att förlora ifall ni röstar ut mig över ulv-POJ.

Jag försöker liksom inte ens gröna mig, och jag kan inte vara tydligare med det. NI SKA ABSOLUT RÖSTA UT MIG, om inget bättre dyker upp.
Och om POJ inte kan demonstrera vad valet är SÅ ÄR DET ETT BÄTTRE VAL, för det innebär att POJ ljög om att ha fått valet, något endast en ulv skulle göra i det läget.

Vi kan sätta press på @POJ i r2. Fattar inte riktigt vad du hetsar upp dig över nu.

I värsta fall är POJ Sven och BB7 Bruce, då har vi nog förlorat. En annan risk är ju att POJ är Bruce och med det här debaclet lyckats signalera tydligt nog till Sven.

Tja, jag är väl en ganska oviktig och ointressant pjäs i detta spel men vill för säkerhets skull säga att…

en fin musikstil som jag gillar mycket! Just nu lyssnar jag på Sam Dillon, John Coltrane och Spotifylistan ”Modern jazz saxophone”

Sedan tycker jag att vi i Varulvsklubben borde…
…gå och lyssna på Sidd och Big mama! De brukar spela på urmysiga Glenn Miler Café i Stockholm. Säkert på andra ställen också? Men vore ju kul om vi i Varulvsklubben gick dit och spisade lite jazz

Mer om spelet? Jo…

En bra övning för alla som vill gå goda träningsresultat sk. ”frivändning” eller ”Clean” på crossfit-lingo. Crossfit är jobbigt, kul och lite pretto i mina ögon. Men kul! Tyngdlyftning är mer nobelt! Jag håller på med det!
förmågan ”Diskret bultsax” som gör att jag kan se vad folk har skrivit för brev
Blanda dock inte ihop tyngdlyftning med styrkelyft.

En annan viktig grej är att…
applådera mitt i låtar på jazzklubbar. Ett bra solo ska traditionellt föräras med beröm.

Sedan
veta att jag aktiverat min förmåga ”Korrupt brevbärare” som gör att alla namn i allas brev har blandats slumpmässigt. Lycka till att hitta Bruce, Svempa!!

Till slut…
spela byboigt alla bybor!

😃

Under tiden hänger vi brevbäraren... Det var därför du aldrig fick ett val Anth. Du var postverkets trogna hjälte hela tiden. Din träning var stegen och påsen med post i alla trapphus.

Back