Vimes
Kättare
30 minuter kvar! Glöm inte att sia och väkta och mörda och konvertera!
32 enligt min klocka
30 minuter kvar! Glöm inte att sia och väkta och mörda och konvertera!
Det ger absolut ingen info ifall du visar på vad valet är nu. Jag åker ut oavsett och den enda kvarvarande som inte känner till valet i så fall är BB7.Jag har svaret men det skulle ju ge ganska mycket info så jag väntar fortfarande litet till med det. Nu lutar det igen åt det jag sade tidigare att detta är PRECIS vad Anthrox planerade.
Konvertera30 minuter kvar! Glöm inte att sia och väkta och mörda och konvertera!
Konvertera???30 minuter kvar! Glöm inte att sia och väkta och mörda och konvertera!
Antjox och Vimsan har en liten vända drevet kampanj ser jag.
Vi måste testa Anthrox. Punkt![]()
Thats not the issue here. Ni ska absolut rösta ut mig.Antjox och Vimsan har en liten vända drevet kampanj ser jag.
Vi måste testa Anthrox. Punkt![]()
Det drevas ju mot dig.Jag är här men kommer inte att avslöja om det inte drevas mot mig. Jag är bekväm med att rösta ut Anthrox.
Har SL gett alla bybor utom Anth infon så kan du skåla med Brynolf om det på VarulvsgalanJag kommer bli Kalle Anka-arg på er om det visar sig att Anthrox är bybo och POJ ulv. Alltså på riktigt. På prisgalan i december kommer jag har en särskild punkt där jag ondgör mig över det här.
Hög chans att det är POJ som är Sven, eftersom han duckar ansvar just nu.Om det visar sig att Anth är SvenneUlv så ska vi alltså fundera på hur vi ska röka ut Bruce från det här gymmet.
Några funderingar?
Har SL gett alla bybor utom Anth infon så kan du skåla med Brynolf om det på Varulvsgalan![]()
Om det visar sig att Anth är SvenneUlv så ska vi alltså fundera på hur vi ska röka ut Bruce från det här gymmet.
Några funderingar?
Be my guest.Jag kommer bli Kalle Anka-arg på er om det visar sig att Anthrox är bybo och POJ ulv. Alltså på riktigt. På prisgalan i december kommer jag har en särskild punkt där jag ondgör mig över det här.
POJ är en relativt ny spelare så svårt att avgöra tycker jag.Hög chans att det är POJ som är Sven, eftersom han duckar ansvar just nu.