Varulv Den orimlige Åbäket - R1

Försök inte med smicker, det går jag inte på! (Jo fan, det gör jag)

Då kommer väl en till udda fråga här då, med förhoppning om att skapa lite party på det här gymmet:

ÄR DET NÅGON SOM HAR EN BULTSAX att låna ut till mig så jag kan aktivera min förmåga?!?
Kolla med @Sysp om den saken👍

Vänta nu här! Fick du inte skriva alls innan du började spela varulvsspel och skrev i öppna forumet?

Den instruktionen fick inte jag och inte har väl någon annan varit bakbundet på det sättet.

Förstår jag fel?
Du förstår fel. Inget om öppna forumet här. Där fick jag skriva....

Som sagt, det finns tre alternativ här:
Bb7 och POJ är ulvarna, POJ misslyckas beskriva valet.
Anthrox och BB7 är ulvarna, POJ lyckas beskriva valet.
Ulvarna har hela tiden haft alibi och kan vara vem som helst.

Vilket väl talar för att vi inte behöver smyga och tissla och tassla här. Antingen kan HOJ svara på vad valet innebär eller så kan han inte. Kan han inte dödar vi honom, kan han är det mer öppet, men om ulvarna har alibin spelar det ju ingen roll ändå.

Fan vad jag tycker den här typen av spel där bybor ska vakta vad de säger, gå runt katten som het gröt och droppa smulor här och var är segt.

Från en utomstående som fortfarande inte har en aning om vad ni snackar om:
Är ni helt säkra på att ni är på samma sida? För ni framstår i mångt och mycket som att ni låtsas veta vad ni pratar om, men det framkommer hela tiden tecken på att ni inte alls gör det. Och det känns ju inte jätteskönt att bli utröstad för att vara en anomali om ni alla är anomalier.

Vänta nu här! Fick du inte skriva alls innan du började spela varulvsspel och skrev i öppna forumet?

Den instruktionen fick inte jag och inte har väl någon annan varit bakbundet på det sättet.

Dito. Å andra sidan svarade jag Brynolf direkt med vändande post att jag tog alternativ 1.

@StradhLestat skrev Brynolf uttryckligen att du inte fick skriva innan du valt?

Från en utomstående som fortfarande inte har en aning om vad ni snackar om:
Är ni helt säkra på att ni är på samma sida? För ni framstår i mångt och mycket som att ni låtsas veta vad ni pratar om, men det framkommer hela tiden tecken på att ni inte alls gör det. Och det känns ju inte jätteskönt att bli utröstad för att vara en anomali om ni alla är anomalier.
Alla som valde extra förmåga, har ni fått halva som behöver matchas med någon annan?
(Ni svarar naturligtvis inte om er förmåga är bäst för byn som dold.)

Tycker ni börjar göra jobbet väldigt enkelt för POJ nu, men vad vet jag

Visst är det så att Sven delar ut Nattmord på bybor (skickar knark som vi inte tål)
Vad skrev @Brynolf nån stans om hur det var med Nattmord och om vi röstar ut Sven?

Om Bruce hittar knarkgömman så kan Bruce fortsätta nattmörda oss bybor.
MEN
Om Bruce hittar knarkgömman så borde Bruce kunna trycka i den i sig själv och på så sätt vinna (förinta hela Bålsta på ett ohemult sätt).

Har ni fått info via era val på om att det kan vara nått sätt för oss bybor att stoppa nattmord (hitta knarket)?
Jag har inte nåt sånt😇

Två timmar kvar innan vi stänger för dagen! Ropar fjortisarna i receptionen ut i högtalarna. Kom ihåg alla era skumma "förmågor" och mojänger och vad ni nu pysslar med.

Kolla din info (kallas PM) som du fått av SL.
Och svara en gång till på Sysp fråga.
Du får hur många chanser du vill😇
Jaja att det finns en fara kopplad till förmågan är jag medveten om, men hur stor är sannolikheten?

(Jag har dkrivit om detta tidigare dessutom)

Vi behöver nog alla förbereda oss för nästa runda. Hur gräver vi fram Brusan?
Föreslår vi släpper PM-skiten nu som bara leder till regeltjafs😇
Kan vi hitta andra spår att gräva runt i?

Jaha, jag har tydligen ingen fungerande rösträknare men jag antar det är en pile på Anthrox, jag på Basse och nån ströröst på POJ?

Back