Varulv Den orimlige Åbäket - R1

Vi behöver nog alla förbereda oss för nästa runda. Hur gräver vi fram Brusan?
Föreslår vi släpper PM-skiten nu som bara leder till regeltjafs😇
Kan vi hitta andra spår att gräva runt i?
Finns fortfarande strax över en timme kvar till att kräva @POJ på svar gällande valet.

Har andra varit tydligare? Vilken fråga är det han inte besvarar?
Alla andra har på ett eller annat sätt visat att de har någon form av koll på någon del i bybopm, förutom POJ. Så den enda som kan vara ulv förutom mig om ulvarna inte har alibi är POJ och BB7. Så om POJ tvingas nämna vad valet är i sin helhet...

Ok, Big Mamas snack om bultsax är legit tänker jag.

Om inte @Anthrox så kanske @POJ är skum? Ska vi tedta ett frädcht drev däf så här i sista timmen?

Röst: @POJ

Asså stor eloge till @Anthrox som krigar på så här i denna monumentala uppförsbacke👏👏👏👏👏

Jag uppfattar fluffet som att vi har en professor Sven som lurkar runt i krokarna av vårt kära gym för att leverera knark till kroppsbyggarna på gymmet (nattmörda).

Alla kroppsbyggare har infon: även Bruce.

Dock inte professor Sven.

Inte så otroligt att Anthrox är proff.Sven.

Jag har funderat hela dagen på det här och lirkat lite för att se hur Anth jobbar på.
Anths agenda är att hjälpa sin ulvpoolare Bruce. Autovinna är ju kört för dem men sprida brus kan Anth.
Han pekar ut POJ väldigt hårt här nu vilket kan vinmuggas rejält.
Dock så är det ju rätt tacksamma mål både POJ och Bb7, då de ”inte övertygat” vad gäller PM. Anth räknar förstås med att Bruce har byboPMinfon och alltså nån av oss andra är Bruce.

Såatte: hur hittar vi Bruce?
Som har infon så vi släpper byboPM!
Ge inte Brucan mer info!

Jag har svaret men det skulle ju ge ganska mycket info så jag väntar fortfarande litet till med det. Nu lutar det igen åt det jag sade tidigare att detta är PRECIS vad Anthrox planerade.

Jag uppfattar fluffet som att vi har en professor Sven som lurkar runt i krokarna av vårt kära gym för att leverera knark till kroppsbyggarna på gymmet (nattmörda).

Ja, det här är inte så dumt. Men jättedumt av ANthrox att outa att han inte har valet i PM. Hade jag varit Sven hade jag varit livrädd för att röstas ut, nästan omöjligt uppgift för Bruce att vinna själv tänker jag.

Jag har svaret men det skulle ju ge ganska mycket info så jag väntar fortfarande litet till med det. Nu lutar det igen åt det jag sade tidigare att detta är PRECIS vad Anthrox planerade.

Just nu är det bara du som inte sagt något substantiellt om PM:et. Vem är det som blir hjälpt av att du gör det? Efter att du sagt ditt om det är hela katten ute ur påsen och vi kan gå vidare.

Ni som dillar om att det är farligt att outa mer nu: tycker ni inte att det tåget har gått? Är det så att vi råkat hjälpa Sven att hitta Bruce i och med PM-gate har vi ju redan gjort det. Det är liksom över och förbi att vara vaksam på det.

Vem är det som ska hjälpas hur av att POJ säger något substantiellt om sitt PM menar ni?

Eller ja, BB7 kan ju vara ulv förstås, men i så fall har han valt strategin att AFK:a så jag vet inte vad det hjälper oss egentligen.

Det är lite märkligt att vi ska dra i outningsnödbromsen när det bara är POJ kvar

Asså stor eloge till @Anthrox som krigar på så här i denna monumentala uppförsbacke👏👏👏👏👏

Jag har funderat hela dagen på det här och lirkat lite för att se hur Anth jobbar på.
Anths agenda är att hjälpa sin ulvpoolare Bruce. Autovinna är ju kört för dem men sprida brus kan Anth.
Han pekar ut POJ väldigt hårt här nu vilket kan vinmuggas rejält.
Dock så är det ju rätt tacksamma mål både POJ och Bb7, då de ”inte övertygat” vad gäller PM. Anth räknar förstås med att Bruce har byboPMinfon och alltså nån av oss andra är Bruce.

Såatte: hur hittar vi Bruce?
Som har infon så vi släpper byboPM!
Ge inte Brucan mer info!
Snedtänkt, men visst. Om POJ kan visa på vad valet är ska ni givetvis fortfarande rösta ut mig, allt annat vore banans.

Back