Nekromanti Den årliga resultatrapporten!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Den årliga resultatrapporten!: SAGA

Till att börja vill jat tacka för den ovärdeliga hjälpen jag fått med korrektur från forummedlemmar!

Sitter just nu och fixar till dom sista sidorna (det var ju en del som behövde fixas som jag inte sett själv), annars är Saga helt KLART! Har fått löfte om sponsring så förhoppningsvis så får jag råd att trycka närmsta månaden...
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,902
Location
Port Kad, The Rim
Anders' sega surdegar

Privatlivet har varit lite väl komplicerat under 2005 så det har inte blivit så mycket gjort.

Ekomantimodulen till Gondica har legat orörlig länge.

Lemuria-wikin hos www.foxtail.nu har också varit nersegad.

Jag har andra grejor på gång i datorn, men på ett så preliminärt stadium att jag inte vill röja detaljer.
 

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
S.T.

Ett projekt som legat i träda ett tag men som nu tagit ny fart. Vi jobbar för fullt med kampanjvärlden (historisk miljö) och har även kommit en bit med reglerna (till slut blev det hederliga BRP i alla fall även om vi länge övervägde d20).

Vi siktar på att trycka upp en begränsad testupplaga (dvs utan färgomslag eller ens alla illustrationer) under 2006.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Re: S.T.

Det här lämnar ju en del frågor. Kan du säga nånting om vad det är för en "historisk miljö"? Och vad står "S.T." för?
 

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Re: S.T.

Tyvärr lider man väl av något sorts "ropa inte hej"-syndrom vilket gör att man ogärna avslöjar för mycket -- dvs fega som vi är vill vi vara helt säkra på att det håller och att det blir färdigt innan vi börjar basunera ut vår idé. Finns det något som är så tråkigt som utannonserade projekt som aldrig blir av eller försenas?

Jag kan dock avslöja att "historisk miljö" innebär 1900-tal med en liten twist och att det handlar om mer agentspel än skräck, SF eller fantasy. "S.T." är förkortningen av arbetstiteln och eftersom det bara är en tillfällig titel (tror vi) så får projektet heta "S.T." tills vidare (titeln avslöjar lite för mycket om själva idén :gremwink:).
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Re: S.T.

Finns det något som är så tråkigt som utannonserade projekt som aldrig blir av eller försenas?

I mina ögon, ja: projekt som aldrig blir av och som aldrig ens kom till världens kännedom innan de lades ner, vilket är något mycket tråkigare.

Men visst, håll du på ditt. Det ska i alla fall bli spännande att se när det blir nåt. :gremsmile:
 
Top