Nekromanti Den årliga bokrean

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Finns bara ett litet problem... Det är en Mac! IE finns ju men jag vet inte om allt det där går att göra på macen, tyvärr
Har du provat att skjuta dig i foten? :gremgrin:

Förlåt, jag kunde bara inte hålla mig.

Det beror på hur insatt i datorer du är. Du borde kunna se vad som skickas av telias inloggningsida när du loggar in och sedan skicka en sådan request till servern. Har dock ingen aning om hur man gör sådant på en M*c.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Läckert! Jo jag brukar ju beställa då och då också... Har väl iofs bara blivit en fyra beställningar, men det var inte så länge sedan jag upptäckte deras hemsida... fick dock en vanlig katalog för ett tag sedan. Har du fått din reakatalog eller?

/Balderk, gillar SF-bok främst för deras stora sortiment
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Jag tror jan kan komma undan riktigt, riktigt billigt i år (bara runt 200-300 kr) då jag som tur är fuller år i mars. Akademibokhandeln i Luleå är faktiskt ganska okej, men vill man komma undan riktigt billigt bör man besöka ett riktigt antikvariat villka bruar ha en hylla eller två med SF av varierande ålder (allt från Deltas gula sf böcker från 45 och upplagor som bara är två tre år gammla) själv lyckades jag komma undan med fyra av Asimovs böcker (däribland samlings upplagan av stiftelse trilogin) för 70 spänn *gottar sig*.

/Elin läser Moonchild just nu
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Har du provat att skjuta dig i foten?
Förlåt, jag kunde bara inte hålla mig.


Äh! det är lugnt. Jag är en gymnasieelev som fortfarande bor hemma och det är min far som köper mac. Jag tycker att de är bra och särskillt den nya Imacen (inte burken) är förkävligt snygg vilket jaguppskattar. Men det är jobbigt med tanke på programutbudet som är riktigt kasst. beror väl på att de som är intresserade av datorer har pc.. När jag flyttar hemifrån och skaffar egen dator (vet inte hur det ska gå till :gremwink: ) ska jag iaf skaffa pc... På dem kan man ju till och med ladda ner saker! På mac finns det inga bra program för sådant...

/Balderk
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
jag har ingen eknomi förren nästa-nästa månad(april eller ngt) vilket känns surt skall nog skita i "allt om dvd" prenmurationen
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,497
Location
Stockholm
Shit, jag har fortfarande böcker från bokean 1999 olästa i bokhyllan. Böcker ska vara dyra, då samlar inte på sig en massa skräp!! :gremwink:
 
Top