Konvent DanCon XVI – anmälningstråd

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Jag måste ställa min plats till förfogande, då min syster som bor i USA valde just den 2:a september att göra Stockholm!

Jag är inte helt säker på hur länge de orkar kuska runt i Stockholm med mig, så det finns en chans/risk att jag gatecrashar på kvällen!

/M
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag kommer ta med mig några ex av Kartellens zine THOUGHTS AND PRAYERS och lägga på ett praktiskt ställe för de som vill köpa det (200kr, allt till välgörenhet, betalning med swish).

Jag insåg också när jag kollade i hyllorna att jag har några få ex Nano edition av CY_BORG. Är det någon som är intresserad av det så får ni skicka mig ett PM idag så kan jag ta med mig. 700kr kostar en sådan bok.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Och jag kom på att jag ju har en massa spel jag vill sälja (som jag dock inte gjort själv!) och kunde ju vara smidigt att ta med om någon är sugen på något.

20230901_185206.jpg
 
Last edited:

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,563
Location
Rissne
Jag har noll planer på att kränga något. Kanske tar jag med mig nåt ex av japanska Kutulu ifall nån vill titta och klämma.

Det enda av mina spel jag har ex att sälja av är nog More than Human, de verkar aldrig ta slut (mest för att ingen vill ha dem). Så vill nån ha ett så säg till så tar jag med.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Du får kanske vara lite mer specifik. :) Kom med något bud eller förslag, men kanske bäst i pm.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,223
Dancon Loppis edition :D.
(Men på ämnet har jag en Burning Wheel Gold jag tänkt att skiljas från. Just saying.)
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Dante hade faktisk loppis på ett DanCon någon gång, ett bord där man kunde ta med saker man vill bli av med och byta/sälja. Jag minns att jag inte blev av med så mycket (dock inte mycket överlappning med detta). :)
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Jag kommer till Stockholm med tåg 10:51 om gud vill, och jag är rätt lost på Stockholms lokaltrafik. Jag löser det såklart på egen hand om jag måste, men är det nån annan som ska ta sig från centralen vid ungefär samma tid så sällskapar jag gärna!
 
Top