Nekromanti DanCon X!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,923
Location
Ludvika
Genesis said:
Sia said:
Är dock borta den 1:a mars på dagen och kommer först att kunna komma på kvällen eller på söndagen om det går bra.
Det brukar inte vara något spel på söndagen på DanCon. Man packar ihop, kramas och åker hem, mest.
Men sist blev det lite spelande även på Söndagen. Dante spellede Dungeon World. Det var roligt! Men kanske inget man ska räkna med.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Rymdhamster said:
Men sist blev det lite spelande även på Söndagen. Dante spellede Dungeon World. Det var roligt! Men kanske inget man ska räkna med.
Men det var inte DanCon, utan extra-DanCon över pingsthelgen förra året.
 

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Genesis said:
Det brukar inte vara något spel på söndagen på DanCon. Man packar ihop, kramas och åker hem, mest.
Jaha, stryk mig från listan i så fall! Synd, för jag hade gärna velat komma men är upptagen den dagen.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,923
Location
Ludvika
anth said:
Rymdhamster said:
Men sist blev det lite spelande även på Söndagen. Dante spellede Dungeon World. Det var roligt! Men kanske inget man ska räkna med.
Men det var inte DanCon, utan extra-DanCon över pingsthelgen förra året.
Ah... var det så det va! Då är det bara jag som har blandat ihop saker och ting, förlåt mig!
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Jag anmäler mig. Prio 1 antar jag. Och jag tänkte anmäla Zimith också. Han har prio 4. Om han måste logga in så fixar vi det. :gremsmile:
 
Top