Nekromanti DanCon X!

Genesis said:
Sia said:
Är dock borta den 1:a mars på dagen och kommer först att kunna komma på kvällen eller på söndagen om det går bra.
Det brukar inte vara något spel på söndagen på DanCon. Man packar ihop, kramas och åker hem, mest.

Men sist blev det lite spelande även på Söndagen. Dante spellede Dungeon World. Det var roligt! Men kanske inget man ska räkna med.

Rymdhamster said:
Men sist blev det lite spelande även på Söndagen. Dante spellede Dungeon World. Det var roligt! Men kanske inget man ska räkna med.
Men det var inte DanCon, utan extra-DanCon över pingsthelgen förra året.

Genesis said:
Det brukar inte vara något spel på söndagen på DanCon. Man packar ihop, kramas och åker hem, mest.

Jaha, stryk mig från listan i så fall! Synd, för jag hade gärna velat komma men är upptagen den dagen.

anth said:
Rymdhamster said:
Men det var inte DanCon, utan extra-DanCon över pingsthelgen förra året.

Ah... var det så det va! Då är det bara jag som har blandat ihop saker och ting, förlåt mig!

Organ said:
chrull said:
Du vet, haters gonna hate.

/Anders

Haters%2BGonna%2BHate%2B-%2BGators%2BGonna%2BGait%2B-%2BWaiters%2BGonna%2BWait%2B%2B-%2BTaters%2BGonna%2BTate%2B-%2BGraters%2BGonna%2BGrate%2B-%2BPainters%2BGonna%2BPaint.jpg

Jag anmäler mig. Prio 1 antar jag. Och jag tänkte anmäla Zimith också. Han har prio 4. Om han måste logga in så fixar vi det. :gremsmile:

Back