Nekromanti DanCon VII! (uppdaterad med fler länkar)

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,568
Location
Rissne
Re: DanCon VII!

Dante said:
Kan jag lista det som ett arrangemang?
Lista det som ett eventuellt arr. Om jag får förhinder eller om texten av nån anledning blir försenad tar jag inget ansvar för det...
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Vill du kunna lista arrangemang så kan du skriva upp att jag tar med mig Space Alert och lär ut det till alla som vill.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,568
Location
Rissne
Re: DanCon VII!

Om jag får lite tid över innan konventet kan det hända att även VÄRMEDÖD kan komma att speltestas.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Efter att ha spelat varulvspel här på forumet är jag bra sugen att spela det IRL - finns det intresse för det? (vill ingen hålla i det kan jag göra det).
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,613
Location
Huddinge
anth said:
Efter att ha spelat varulvspel här på forumet är jag bra sugen att spela det IRL - finns det intresse för det? (vill ingen hålla i det kan jag göra det).
jag vill gärna vara med på det
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Jag kommer gärna. Jag anmäler mig också frivillig att stå längst ner på prioriteringslistan. Om det finns fler intresserade än det finns plats så skulle jag faktiskt föredra om någon annan kunde ta min plats.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Die Werwölfe von Düsterwald!

anth said:
Efter att ha spelat varulvspel här på forumet är jag bra sugen att spela det IRL - finns det intresse för det? (vill ingen hålla i det kan jag göra det).
<div>För just det ändamålet råkar jag äga ett exemplar av Die Werwölfe von Düsterwald. </div>
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,568
Location
Rissne
Lukas said:
anth said:
Efter att ha spelat varulvspel här på forumet är jag bra sugen att spela det IRL - finns det intresse för det? (vill ingen hålla i det kan jag göra det).
jag vill gärna vara med på det
Om det kommer att genomföras dylika improlekar så kommer jag att göra Vitulv sällskap på verandan, tror jag... =)
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,895
Re: Om alkoholflödet …

Dante said:
Vitulv said:
Det verkar som jag är ensam med hunden ändå, så jag kommer nog bara förbi och säger hej och... tja sitter på verandan ett tag.

Hoppas det är fint väder.
<div>Nä, Challe sa att hon och Doris skulle hem till Ylva samma dag.</div>
Ja, men hon ska till Ylva på kvällen, efter att hon jobbat klart.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Re: Om alkoholflödet …

Vitulv said:
Dante said:
Vitulv said:
Det verkar som jag är ensam med hunden ändå, så jag kommer nog bara förbi och säger hej och... tja sitter på verandan ett tag.

Hoppas det är fint väder.
<div>Nä, Challe sa att hon och Doris skulle hem till Ylva samma dag.
</div> <div>Ja, men hon ska till Ylva på kvällen, efter att hon jobbat klart.
</div> <div>Men då tar du med Doris hem till mig, och så hämtar Challe henne innan hon ska till Ylva (som ju bara bor en kvarts promenad från mig). </div>
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Jag hänger också gärna på (dock med en liten brasklapp om att jag kan vara uppbokad på ett teaterevenemang den dagen).

Ev lånar jag ett hörn att kollapsa i också.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,895
Re: Om alkoholflödet …

Dante said:
Vitulv said:
Dante said:
Vitulv said:
Det verkar som jag är ensam med hunden ändå, så jag kommer nog bara förbi och säger hej och... tja sitter på verandan ett tag.

Hoppas det är fint väder.
<div>Nä, Challe sa att hon och Doris skulle hem till Ylva samma dag.
</div> <div>Ja, men hon ska till Ylva på kvällen, efter att hon jobbat klart.
</div> <div>Men då tar du med Doris hem till mig, och så hämtar Challe henne innan hon ska till Ylva (som ju bara bor en kvarts promenad från mig).
</div> <div>Du är så smart! :gremlaugh: </div>
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,420
Location
Maastricht
Är det bara jag som kommer långväga ifrån och inte har någonstanns att slagga innan lördagen? Löser sig inte detta så måste jag tyvärr lämna återbud och det vore jävligt trist!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Draugen said:
Är det bara jag som kommer långväga ifrån och inte har någonstanns att slagga innan lördagen? Löser sig inte detta så måste jag tyvärr lämna återbud och det vore jävligt trist!
<div>Ah, sorry. Det är klart det går att fixa en slaf mellan fredag och lördag. </div>
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Om alkoholflödet …

Vitulv said:
Dante said:
Vitulv said:
Dante said:
<div>Nä, Challe sa att hon och Doris skulle hem till Ylva samma dag.
</div> <div>Ja, men hon ska till Ylva på kvällen, efter att hon jobbat klart.
</div> <div>Men då tar du med Doris hem till mig, och så hämtar Challe henne innan hon ska till Ylva (som ju bara bor en kvarts promenad från mig).
</div> <div>Du är så smart! :gremlaugh:
</div> <div>Jag älskar er :gremlaugh: </div>
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Dante said:
Draugen said:
Är det bara jag som kommer långväga ifrån och inte har någonstanns att slagga innan lördagen? Löser sig inte detta så måste jag tyvärr lämna återbud och det vore jävligt trist!
<div>Ah, sorry. Det är klart det går att fixa en slaf mellan fredag och lördag.</div>
Åh, det låter väldigt skönt att slippa åka hemifrån vid 6 på lördag morgon för att ändå inte komma förrän efter kl 10... Skulle jag också kunna tränga in en luftmadrassi ett hörn fredag natt?
 
Top