Min inkorg ser ut så här:
Jag har i ett tag nu fått en massa brev ifrån red@rollspel.nu, betitlade ”Dagligt arkiv av Evenemang och kontakt”, och det är just vad de innehåller. Slumpat extrakt:
Efter att grundligt ha konstaterat att det faktiskt inte finns någon information jag kan utnyttja i mörka och hemska syften så ber jag om hjälp med att bli av med denna konstanta plåga.
Om det är någon skum inställning jag har kan ni väl berätta hur man stänger av det. Om inte skickar jag ut ett allmänt rop på hjälp.
/Jakob

Jag har i ett tag nu fått en massa brev ifrån red@rollspel.nu, betitlade ”Dagligt arkiv av Evenemang och kontakt”, och det är just vad de innehåller. Slumpat extrakt:
<font size="1">Forumet finns på http://forum.rollspel.nu/ubbthreads.php<br />Följande är en
lista över gårdagens inlägg på forumet 'Evenemang och kontakt' Forum.<br
/>----------------------------------------------------------------------<br
/>
Ämne: Angående Caligula - mannen, myten & legenden.<br
/>Inlagt av: Yyy
Datum : 2006-09-15 14:35
Jag vill gärna be er
om att inte ta upp något som betecknar eller framställer honom i dålig dager.<br
/>
Ej heller önskningar om sparkar i baken eller annat otrevligt.
<br
/>Om det inte är möjligt, posta inte om honom överhuvudtaget är ni snälla. Och
det som är postat och inte enligt mina önskemål, det vore trevligt om det
redigerades.
Tack!
<br
/>----------------------------------------------------------------------<br
/>
Ämne: Varför åker du på konvent?
Inlagt av: emil97
Datum
: 2006-09-15 15:06
att spela
<br
/>---------------------------------------
-------------------------------
Ämne: För att tala
Inlagt
av: Mekanurg
Datum : 2006-09-15 16:34
För det mesta nuförtiden
åker jag på konvent för att hålla anföranden eller delta i paneler.Udda skäl,![]()
indeed.
<br
</font size>
Efter att grundligt ha konstaterat att det faktiskt inte finns någon information jag kan utnyttja i mörka och hemska syften så ber jag om hjälp med att bli av med denna konstanta plåga.
Om det är någon skum inställning jag har kan ni väl berätta hur man stänger av det. Om inte skickar jag ut ett allmänt rop på hjälp.
/Jakob