Nekromanti Dagligt arkiv

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Min inkorg ser ut så här:



Jag har i ett tag nu fått en massa brev ifrån red@rollspel.nu, betitlade ”Dagligt arkiv av Evenemang och kontakt”, och det är just vad de innehåller. Slumpat extrakt:


<font size="1">Forumet finns på http://forum.rollspel.nu/ubbthreads.php<br />Följande är en
lista över gårdagens inlägg på forumet 'Evenemang och kontakt' Forum.<br
/>----------------------------------------------------------------------<br
/>

Ämne: Angående Caligula - mannen, myten & legenden.<br
/>Inlagt av: Yyy
Datum : 2006-09-15 14:35

Jag vill gärna be er
om att inte ta upp något som betecknar eller framställer honom i dålig dager.<br
/>
Ej heller önskningar om sparkar i baken eller annat otrevligt.
<br
/>Om det inte är möjligt, posta inte om honom överhuvudtaget är ni snälla. Och
det som är postat och inte enligt mina önskemål, det vore trevligt om det
redigerades.

Tack!

<br
/>----------------------------------------------------------------------<br
/>

Ämne: Varför åker du på konvent?
Inlagt av: emil97
Datum
: 2006-09-15 15:06

att spela
<br
/>---------------------------------------
-------------------------------


Ämne: För att tala
Inlagt
av: Mekanurg
Datum : 2006-09-15 16:34

För det mesta nuförtiden
åker jag på konvent för att hålla anföranden eller delta i paneler.
Udda skäl,
indeed.
<br
</font size>
Efter att grundligt ha konstaterat att det faktiskt inte finns någon information jag kan utnyttja i mörka och hemska syften så ber jag om hjälp med att bli av med denna konstanta plåga.

Om det är någon skum inställning jag har kan ni väl berätta hur man stänger av det. Om inte skickar jag ut ett allmänt rop på hjälp.

/Jakob
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,704
Location
Värnhem, Malmö
Det där sker om man har ställt in forumet som Favoritforum på Kontrollpanelen. Kolla ifall det står med där, och tryck i sådana fall "Ta bort".
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Inte riktigt, i alla fall inte i nuvarande version av forumet.

För att stänga av prenumeration av forum går man till Visningsinställningarna på Kontrollpanelen och ser till att alla forum är inställda på A, för Avbeställning av prenumeration.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Nej, det handlar inte om favoritforum (detta innebär endast att forumet syns på kontrollpanelen så att man lättare håller reda på när det kommer nya inlägg) utan om att man har beställt prenumeration på ett forum. Länken för det finns alldeles under länken för favoritforum, dock, och heter "Beställ/avbeställ prenumeration på forum".


/Dimfrost
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Ah

Jag tänkte på det, men jag har en hel del forum markerade som favoriter. Sen så tittade jag på e-postinställningarna, där någon (förmodligen jag, hög på knäckebröd eller i något förträngt experiment) beställt "dagliga arkiv av Evenemang och Kontakt."

/Jakob, ritar upp streckade instruktioner för seppuku på magen över trådens meningslöshet
 
Top