Nekromanti Då ska vi se.

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Nominerade och jatackade till styrelsen är:

Foggmock
JohanK
Marco Behrmann
Lycan
Bearnie
Walium
Dante
(Dimfrost)
(Magnus Seter)

Det blir åtta personer om man räknar Dimmis och Seter som halvor. Jag tänker helt fräckt anta att de är villiga att vara med och lova att de kan få lägga den mängd engagemang de själva vill.

Nå, hur ska vi sammanstråla? JohanK, Lycan, Dimfrost och Walium och jag finns på mirkken, jag har Seter på ICQ men tyvärr inget omedelbart sätt att prata med Marco, Dante eller Bearnie.

Och, eh, ja, tillsvidare tänker vi inte pyssla med några "val" utan skaran intresserade personer startar upp en förening och sen jobbar vi utifrån det. Stadgarna kommer givetvis kräva en del eftertanke innan själva det faktiska skapandet startar, men just nu ska vi få fram en styrelse.

Foggmock - tar tag i

(ja, inlägget är editerat, jag lade till Dante två timmar efter det skrevs)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Nå, hur ska vi sammanstråla?
tjaa, om jag får föreslå nått så kansek vi kan utgå från det här forumet eller nått sådant, vi alla är ju här ju.. Nackdelen med det, om jag får säga det, är att det på nått sätt känns lite segare.... Rätta mig gjärna om jag har fel..

Ang. styrelsen.. Ska vi kasnke försöka få till datum där alla vi som blivit nominerade träffas & snackar igenom det hela.
Om jag får säga det, så kansek mIRC är det enklaste att använda, för tillfället iaf... Eller ?

/ Johan k, som föreslår lite.. :tekopp:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Fanns det inte redan ett forum för styrelsen, som vi lämpligtvis kan bli insläppta i? Det borde fungera bra, förutom när vi ska smida dolska planer mot den samlade adminkåren, och det får vi väl klara av på annat vis. :gremelak:


/Dimfrost
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Fanns det inte redan ett forum för styrelsen, som vi lämpligtvis kan bli insläppta i? Det borde fungera bra, förutom när vi ska smida dolska planer mot den samlade adminkåren, och det får vi väl klara av på annat vis.
Så, nu har jag delat ut nycklar till er alla till detta forum, där kan ni diskutera styrelsesaker, även vi admins kan diskutera med er. Gör gärna ett besök där.

/Seinet Wintermute - Sitter på jobbet och har träningsverk från gårdagens jobb
 
Top