Nekromanti Crenel!

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Re: En liten fråga....

Joo, det skulle vara bra med ett forum för enbart Crenel, blir för grötigt här annars. Egroupen borde utnyttjas flitigare oxå...

Dessutom tycker jag att man borde dela ut ansvarsområden (typ olika SLP, speciella platser, kartritnig mm.) till alla så kanske det blir effektivare.
 
G

Guest

Guest
Re: Så här gör ni

men hur i H*****E öppnar man mirc eller va det hette

Menar du allvar nu eller är det ett skämt?

Jaja, hur som helst så svarar jag seriöst. Om du inte har laddat ner mIRC någon gång så måste du göra det. Gå in på www.mirc.com (eller nåt sånt) och följ instruktionerna för nedladdning. Sedan när installationen är klar så kommer du att ha en ikon på skrivbordet som heter mIRC. Dubbelklicka på den och följ mina instruktioner.

Har du redan laddat ner mIRC men inte har någon ikon så går du in i start, sök, filer eller mappar och söker efter mirc. Då hittar du tillslut en .exe fil som heter typ mirc32.exe. Högerklicka på den och klicka på skicka till och sedan skrivbordet som genväg. Sedan följer du mina instruktioner.

/Tiamel - så hoppas du klarar det nu...
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Re: Tråkigt

Jag och Korp var där i trekvart kanske, dessutom försvann du från ICQ innan jag han fråga vad som pågick.
Tråkigt att datakrångel ska ligga ivägen för kreativitet.
 

Hobert

Warrior
Joined
22 May 2000
Messages
280
Re: En liten fråga....

God idé!
Om man har stadens grund klar för sig kan alla få varsitt område att arbeta med. Sedan kan man diskutera problem och frågor som uppstår under produktionen på egroups och under IRC-mötena

[Hobert]
 

Korp

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
159
Re: En liten fråga....

Då måste alla h en klar bild över hur Crenel ska se ut. Och helst ska det vara ungefär samma kvalitet på matrialet. Men det blir nog bättre än det är nu, för nu snackar vi bara om att snacka om Crenel.

/Korp
 
Top