jag funderar på att köra en kampanj i stil med att folk spelar agenter som är med i dylika organisationer, då måste de ju givetvis vara extremt onda och vara helt skrupelfria (kanske ?), sedan kanske organisera uppdrag i stil med syndicate. fast med lite mer kärna och substans än bara gå dit döda där och ifall du inte klarar dig sågar vi armen av dig. fast jag har inte bestämt mig för organisation än ifall den ska vara en statlig sådan, eller mafiosos deluxe. det finns ju fördelar med at spela statlig dvs de kan lägga hur mycket pengar på vad som helst fast mafiosos måste tänka mer på vinst, ifall det inte är en vendetta.
en annan fördel med detta är att man slipper kringflackande odysse style, det är la klart det finns ju en charm med det men jag tycker att det ska finnas en konsekvens i det som spelarna gör och storyn...
/Dr_Morbid
Klart slut i mitt huvud
en annan fördel med detta är att man slipper kringflackande odysse style, det är la klart det finns ju en charm med det men jag tycker att det ska finnas en konsekvens i det som spelarna gör och storyn...
/Dr_Morbid
Klart slut i mitt huvud