Visst finns Cell!
Visst finns cell!
Vi har inte glömmt bort Gemini, eller er, men har haft saker med högre prioritet före. För ett företag skall gå runt krävs pengar och vår stora inkomstkälla är inte Gemini, utan figurspelen. Så för att kunna fortsätta ge ut Gemini måste vi även ge ut våra figurspel.
Kyrkan och mörkret är på väg. Exakta datum vet jag inte, men de är så gott som färdiga.
Mail skickas till "info@cellentertainment.se" helst med "subject: Gemini" eller något liknande. Skulle den adressen inte fungera så kan ni maila mig på "drachton@hotmail.com" så skall jag se till att Stefan eller Johan får det.
Vi ber tusen gånger om ursäkt för vårt dåliga deltagade i diskussionerna, men hoppas att det blir ändring på det nu.
Ang. änglar, dom finns inte. Eller åtminstone i den form som man är van vid(med vingar, plåtharnesk, brinnande tvåhanssvärd osv.). Däremot är det fullt möjligt för en person att bli besatt med godhet för en stund (tex för att lyfta undan en sten som håller på att krossa ett barn) men det är oftast under korta tidsperioder (sekunder). Vissa anser tex. att Dantero är en ängel.
En sista sak; Det Cell säger är inte lag. Vill ni ha med änglar i Gemini, ha det! Vi säger endast att så som vi ser på Geminis värld så anser vi att det inte skall finnas med änglar. Det gäller då i alla avseenden (regler mm.).
Tack för mig!
/Erik Bovin - Cell Entertainment