Nekromanti CELL......

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Njae, det är väl en sanning med modifikation. Han Cell - Magnus var väl här rätt regelbundet för länge länge sedan...
 
G

Guest

Guest
Hej!


Från rollspel.nus sida kan jag säga att jag har mailat dem för ett kort tag sedan och undrat lite allmänt hur läget ligger till och om de kommer att supporta Gemini genom detta forum. Tyvärr har jag inte fått något svar ifrån dem och kan nu bara konstatera att bollen ligger hos Cell. Men visst vore det roligt för alla oss om de valde att återvända hit... =)


Med vänlig hälsning,

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 
G

Guest

Guest
Re: CELL...... (OT)

VahVah!

Kom jag? Vart då? Jag som inte brukar missa det... ;)

*samlar sig och blir seriös*

Nej, tyvärr som tror väl jag inte heller, rent personligt, att jag kommer att få något svar... =\


//J

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Ja, så sett har de varit här. Men det jag avsåg var att supporten för själva spelet, det vill säga: äventyr, moduler (så som kyrkan och mörkret) har uteblivit lite väl länge. Därav får man känslan att de inte bryr sig så mycket. Men det är ju som sagt bara min uppfattning av det hela (kan ju vara totalt fel).



/Johan - Väktare av Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
 

Erik B

Veteran
Joined
22 Dec 2000
Messages
12
Visst finns Cell!

Visst finns cell!

Vi har inte glömmt bort Gemini, eller er, men har haft saker med högre prioritet före. För ett företag skall gå runt krävs pengar och vår stora inkomstkälla är inte Gemini, utan figurspelen. Så för att kunna fortsätta ge ut Gemini måste vi även ge ut våra figurspel.

Kyrkan och mörkret är på väg. Exakta datum vet jag inte, men de är så gott som färdiga.

Mail skickas till "info@cellentertainment.se" helst med "subject: Gemini" eller något liknande. Skulle den adressen inte fungera så kan ni maila mig på "drachton@hotmail.com" så skall jag se till att Stefan eller Johan får det.

Vi ber tusen gånger om ursäkt för vårt dåliga deltagade i diskussionerna, men hoppas att det blir ändring på det nu.

Ang. änglar, dom finns inte. Eller åtminstone i den form som man är van vid(med vingar, plåtharnesk, brinnande tvåhanssvärd osv.). Däremot är det fullt möjligt för en person att bli besatt med godhet för en stund (tex för att lyfta undan en sten som håller på att krossa ett barn) men det är oftast under korta tidsperioder (sekunder). Vissa anser tex. att Dantero är en ängel.

En sista sak; Det Cell säger är inte lag. Vill ni ha med änglar i Gemini, ha det! Vi säger endast att så som vi ser på Geminis värld så anser vi att det inte skall finnas med änglar. Det gäller då i alla avseenden (regler mm.).

Tack för mig!

/Erik Bovin - Cell Entertainment
 

Erik B

Veteran
Joined
22 Dec 2000
Messages
12
Re: Visst finns Cell!

Ställ fler frågor så får du fler svar. =)

/Erik - Cell Entertainment
 

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Re: Visst finns Cell!

Okej. Varför tar du inte o skaffar dig den där speciella färgen på namnet som alla andra spelskapare har här på forumet? Tycker inte du också att det är väääldigt viktigt?
 
Top