Nekromanti BSK? BSK! :)

Unfair

Hero
Så, vem kommer på BSK i år? Nu är jag inte arrangör den här gången, kommer säkert sitta i receptionen typ hela lördagen ändå men ska väll hinna spela en hel del är planen.

Så vem kommer jag få se nu i helgen i Borås? Någon måste det väll ändå vara, även fast det inte är känt för att vara mycket rollspel.

Jag är där, men det det visste du ju redan.
varit på 28 av 31 BSK... :gremwink: Och kört 2 pass rollspel.

/Ulfgeir

osbjer said:
Ulfgeir said:
Jag är där, men det det visste du ju redan.
varit på 28 av 31 BSK... :gremwink: Och kört 2 pass rollspel.

/Ulfgeir
På 28 konvent?

/j

28 BSK. Totala mängden konvent är 80+.
Missade de 2 första BSK samt det som var 1996 pga jag var på Irland och jobbade. Annars har jag varit på alla.

/Ulfgeir

Ulfgeir said:
Missade de 2 första BSK samt det som var 1996 pga jag var på Irland och jobbade. Annars har jag varit på alla.

/Ulfgeir

Jag tror frågan var "Så du har varit på 28 BSK och totalt kört 2 pass rollspel?"

Cybot said:
Ulfgeir said:

/Ulfgeir

Jag tror frågan var "Så du har varit på 28 BSK och totalt kört 2 pass rollspel?"

Ah. ok, det blir ju en annan fråga.
Nej, i början så åkte jag och spelade så mycket rollspel jag bara kunde. Sedan när de andra i spelgruppen slutade åka på konvent, så blev det istället mer brädspel och att jag började arra själv (har lärt folk spela Go på BSK sedan typ 1997 eller 1998). I år var första gången jag var spelledare på BSK. Jag hade planerat att vara det förra året med, men pga lite adminsitrativt strul så kom det inte med i programmet och inga spelare dök upp, så jag körde Go på de passen med.

/Ulfgeir

Back