Nekromanti BSK? BSK! :)

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Så, vem kommer på BSK i år? Nu är jag inte arrangör den här gången, kommer säkert sitta i receptionen typ hela lördagen ändå men ska väll hinna spela en hel del är planen.

Så vem kommer jag få se nu i helgen i Borås? Någon måste det väll ändå vara, även fast det inte är känt för att vara mycket rollspel.
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,183
Location
Borås, Sverige
Jag är där, men det det visste du ju redan.
varit på 28 av 31 BSK... :gremwink: Och kört 2 pass rollspel.

/Ulfgeir
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,183
Location
Borås, Sverige
osbjer said:
Ulfgeir said:
Jag är där, men det det visste du ju redan.
varit på 28 av 31 BSK... :gremwink: Och kört 2 pass rollspel.

/Ulfgeir
På 28 konvent?

/j
28 BSK. Totala mängden konvent är 80+.
Missade de 2 första BSK samt det som var 1996 pga jag var på Irland och jobbade. Annars har jag varit på alla.

/Ulfgeir
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,343
Location
Helsingborg
Ulfgeir said:
28 BSK. Totala mängden konvent är 80+.
Missade de 2 första BSK samt det som var 1996 pga jag var på Irland och jobbade. Annars har jag varit på alla.

/Ulfgeir
Jag tror frågan var "Så du har varit på 28 BSK och totalt kört 2 pass rollspel?"
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,183
Location
Borås, Sverige
Cybot said:
Ulfgeir said:
28 BSK. Totala mängden konvent är 80+.
Missade de 2 första BSK samt det som var 1996 pga jag var på Irland och jobbade. Annars har jag varit på alla.

/Ulfgeir
Jag tror frågan var "Så du har varit på 28 BSK och totalt kört 2 pass rollspel?"
Ah. ok, det blir ju en annan fråga.
Nej, i början så åkte jag och spelade så mycket rollspel jag bara kunde. Sedan när de andra i spelgruppen slutade åka på konvent, så blev det istället mer brädspel och att jag började arra själv (har lärt folk spela Go på BSK sedan typ 1997 eller 1998). I år var första gången jag var spelledare på BSK. Jag hade planerat att vara det förra året med, men pga lite adminsitrativt strul så kom det inte med i programmet och inga spelare dök upp, så jag körde Go på de passen med.

/Ulfgeir
 
Top