Nekromanti Bortom: Bortom

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,264
Location
Örebro
#39: Känslor

Jag och John är tillbaka med avsnitt #39 med ett avsnitt om känslor. Vi är lite ringrostiga och avsnittet har dröjt en del i redigeringsträsket, men nu är den i alla fall ute.

I nästa avsnitt kommer vi förstås att tala om Leviathan, med tanke på vår crowdfunder.

Podden finns att hämta hem från iTunes eller via bloggen.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,264
Location
Örebro
Bortom: Bortom #40

Som utlovat, här kommer Bortom: Bortom avsnitt #40! Du kan ladda hem det från bloggen eller via iTunes (alternativt välja "spara länk som" på denna länk).

I podden berättar vi mer om Leviathan, smyger in en liten försmak av Abstract Assassinators soundtrack och presenterar även vad de tre planerade kampanjmodulerna (Svart svan, Ljusbringarna och Exodus) kommer att handla om.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,904
Location
Nordnordost
Re: #39: Känslor

Lyssnade precis genom #39.

För mig personligen ligger er spelstil lite väl långt från min för att jag skall ha så mycket direkt hjälp av råden. Men nu när jag skall åka på konvent under hösten är de en bra påminnelse om att det finns många spelstilar där ute.

Tack för en bra podcast.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,264
Location
Örebro
Re: #39: Känslor

Tack för feedbacken! Du har helt rätt i att våra spelstilar nog är rätt långt ifrån varandra, men jag hoppas att jag är tydlig med att det inte är en "sanning" utan bara ett sätt det kan tolkas på. :gremsmile:

Roligt att du fortfarande tittar in och lyssnar, trots våra olika spelstilar. :gremsmile:
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,904
Location
Nordnordost
Re: #39: Känslor

Ibland fick jag lite rätt och fel sätt att spela rollspel-vibbar. Men nä, ni försökte väl hålla ett juste perspektiv tycker jag.

Ibland ville jag bara avbryta och köra någon "nej-nej-nej så här löser man det problemet"-historia, men mina lösningar är inte relevanta för er spelstil.

Världens bästa skridskoslipningsråd är trots allt inte så användbara för någon som spelar fotboll. Även om båda nu ägnar sig åt populära säsongsbetonade lagsporter.
 
Top