Nekromanti Bli av med oskulden i Värmland....

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Lokal?

Hur är det, Draugen, vad har vi för lokal, och hur många surströmmingsfrossare tar den?
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,428
Location
Maastricht
Re: Lokal?

Hur är det, Draugen, vad har vi för lokal, och hur många surströmmingsfrossare tar den?
Alltså, just nu är det min lägenhet, eller snarare min uteplats som är gemensam för alla som bor i huset. Eller så kan jag kolla in alternativet att ordna en stuga eller dyl i Vänerns skärgård om det är intressant? Jag vill inte sitta i någon sunkig gårdslokal om det inte blir nödvändigt. Allt detta beror självfallet av hur många som kommer att dyka upp.

Som chrull skrev: Vi kanske skall bestämma ett exakt datum så snart som möjligt så att det underlättar för folk att planera in?

Antal sura frossare = 10-20
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,428
Location
Maastricht
Re: Lokal?

Detta hus är till uthyrning och kostar blott 3000kr/vecka. Så att hyra det tre dagar borde inte vara några problem. Kan vara värt att se över!?

alternativt detta om vi blir många.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,428
Location
Maastricht
Han said:
Hade ni sagt att ni haft det på surströmmingspremiären (tredje torsdagen i augusti) så hade jag kanske kunnat dyka upp, men nu är det för sent på året.
Minns inte varför vi bestämde September? Men om det fungerar i Augusti så är jag öppen för det. Vi har endå inte bestämmt något datum ännu.

Bunny, varför sa vi September?
 
G

Guest

Guest
Re: Lokal?

Fyfasen vad nice! :gremlaugh:

(Jag är för övrigt också intresserad. Det enda som skulle komma i vägen är om tillställningen är mitt i veckan eller om jag är ute i skogen på övning )
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,428
Location
Maastricht
Just det, det stämmer.

Vi kanske ska se om vi inte kan lägga det lite tidigare istället för att kunna sitta utomhus. Med otur så har det börjat bli kyligt i September och vi kanske inte kan sitta utomhus.

Dessutom så kunde ev Han titta förbi i Augusti och det vore ju skoj.

/Draugen som gärna vill träffa Han.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
Äh. Han är inget att träffa - tro mig. Jag har fortfarande mardrömmar. :gremwink:

Vore ju bra om Herr Bunny kunde hoppa in och deklarera huruvida en tidändring passar honom bra, så vi andra inte springer iväg och sen säger Master Bunny "Nej!".
 

Sollyx_UBBT

Veteran
Joined
21 Jul 2007
Messages
62
Location
Göteborg
jag skulle gärna vilja komma men har
1:ingen aning om jag kan just då
2: ingen aning om jag har pengar till resa
3: ingen aning om hur man sedan tar sig dit (och även om jag hade det så skulle jag gå vilse) så jag behöver en ledhund.

typiskt att badkaret va upptaget! det hade varit perfekt för mig, kan låsa, nära till toa och ingen blir störd av mina snarkningar.

och om jag kommer så under rollspelandet. va berädd på att jag är nybörjare (japp fortfarande efter många år på forumet)

så intresseanmälan :gremgrin:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Jag tjötade lite med Endy... Ehm, Robert, i Småpraten i morse och vi gled in på det här ämnet. Så jag säger kanske, kanske - beroende på läget och så där när det blir aktuellt. Kan möjligen kanske campa hos mor och far i Storfors och sedan glida upp till Karlstad över en dag eller så.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Robert Jonsson said:
Äh. Han är inget att träffa - tro mig. Jag har fortfarande mardrömmar. :gremwink:

Vore ju bra om Herr Bunny kunde hoppa in och deklarera huruvida en tidändring passar honom bra, så vi andra inte springer iväg och sen säger Master Bunny "Nej!".
Äsch, klart ni kan ändra tidspunkt om ni vill. :gremsmile:
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
Då är jag upptagen och inbokad med födelsedagsfirande, så det går fett bort för mig. Helgen efteråt i så fall - eller före.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
Är det något skäl till att du vill sätta dagarna mitt i veckan istället för en helg? Det torde ju minska möjligheten för folk att komma?
 
Top