Black week - Några kap?

Ram

Skev
Så, vad gäller det här med rollspel, brädspel, coola figurspel och kanske roliga nördgrejor över lag, är det någon som hittat några kap? Livet är allmänt lite november och elakt så farbror behöver tröstunna sig något. :)

koden 2025VIP30 gav mig 30% på Lulu.com idag.
Jag har testat flera koder från olika sidor de senaste veckorna, men denna var den enda över 20% som funkade.

• Like
Reactions: Ram
Jag köpte en bunt med Kult: Divinity Lost-saker från Helmgast (som min plånbok definitivt inte gillade, men som min själ sa "ja tack, ge mig mera!"). Det blev sammanlagt 4 böcker och 3 "extrasaker".

Sedan plockade jag upp tre spel (Life is Strange: Double Exposure, Silent Hill 2 och Sherlock Holmes: The Awakened) på Xbox-rean som Microsoft kör nu.

Blir väl mer som man plockar upp, men det är hittills vad som jag fallit offer för. :gremgrin:

Fria Ligan kör Black Friday

Bl.a. svenska Genlab Alfa för 96 kr

Fria Ligan kör Black Friday

Ojoj, det där sidobesöket blev inte gratis... :) Tack för tipset.

Lite nyfiken, vad fick du betala i frakt? Jag valde en box, kartpaket och rollformulär och frakten är då 235kr
Den engelska sidan fraktar ju från olika platser(?), frakt från den svenskam är betydligt biligare...

Jag funderade på att köpa Genlab Alfa, men kollade spelhyllan för säkerhets skull. Det visade sig att jag redan har den :D Tror nästan att jag köpte den på Black Friday i fjol.

Den engelska sidan fraktar ju från olika platser(?), frakt från den svenskam är betydligt biligare...
Detta var från den svenska sidan. Lite lustigt, jag tryckte på uppdatera knappen på browsern och då ändrades frakten till 55kr, men totalsumman var fortfarande med med 235kr frakten så jag tryckte uppdatera igen och då blev det helt rätt :)

Ni har tur ni i Sverige. Jag fick ned frakt från Nederländerna till Belgien till 155 SEK som lägst, för 1 bok.

Back