Ojoj, det där sidobesöket blev inte gratis...Fria Ligan kör Black Friday
Black Friday
freeleaguepublishing.com
Black Friday Sale
freeleaguepublishing.com
Bl.a. svenska Genlab Alfa för 96 kr
![]()
Genlab Alfa - Fria Ligan
Efter den stora katastrofen flydde människan till enklavernas djup. I genetiska laboratorier försökte hon skapa en ny varelse, en blandning av mänskligt och djuriskt DNA, intelligent men tålig noga att uthärda prövningarna i den förödda världen. Undergången kom ikapp människan och enklaverna...freeleaguepublishing.com
Lite nyfiken, vad fick du betala i frakt? Jag valde en box, kartpaket och rollformulär och frakten är då 235krOjoj, det där sidobesöket blev inte gratis...Tack för tipset.
Den engelska sidan fraktar ju från olika platser(?), frakt från den svenskam är betydligt biligare...Lite nyfiken, vad fick du betala i frakt? Jag valde en box, kartpaket och rollformulär och frakten är då 235kr
Jag funderade på att köpa Genlab Alfa, men kollade spelhyllan för säkerhets skull. Det visade sig att jag redan har denBl.a. svenska Genlab Alfa för 96 kr
![]()
Genlab Alfa - Fria Ligan
Efter den stora katastrofen flydde människan till enklavernas djup. I genetiska laboratorier försökte hon skapa en ny varelse, en blandning av mänskligt och djuriskt DNA, intelligent men tålig noga att uthärda prövningarna i den förödda världen. Undergången kom ikapp människan och enklaverna...freeleaguepublishing.com