Varulv [BH II] - R4

Vimes

Gallerix
Fick inte så mkt gensvar på min fråga förut.men visst är det VÄLDIGT farligt för ulvarna att skippa mord ikväll om de inte är millers? Visst va?
Jag tycker det verkar riskabelt. Dock! Antalet kvarvarande rundor blir samma... (tror jag när jag räknade snabbt. Det är 9 spelare nu. 7-2, alltså 6-2 i nästa, därefter 4-2 och sen 2-2 om de avstår nattmord. Om de inte gör det blir det 5-2 och sedan 3-2 och slutligen 1-2. Så två rundor kvar oavsett om de hoppar nattmord eller inte.)

Sysp

NNO
Incheckning innan utgång i Gdansk.

@Brynolf Dålig idé, jag är bybo. 😊

Jag röstar @Big Mama så länge för att inte hänga en garanterad bybo.

Ska försöka kolla telefonen på toa 20:55, flyttar en gång då till vad nu Brynolf ligger på då, förutom mig själv.

Röst: @Big Mama

Brynolf

Orange
Jag tycker det verkar riskabelt. Dock! Antalet kvarvarande rundor blir samma... (tror jag när jag räknade snabbt. Det är 9 spelare nu. 7-2, alltså 6-2 i nästa, därefter 4-2 och sen 2-2 om de avstår nattmord. Om de inte gör det blir det 5-2 och sedan 3-2 och slutligen 1-2. Så två rundor kvar oavsett om de hoppar nattmord eller inte.)
Mm ok. Men rödsiade blir de ju likförbannat.

Vimes

Gallerix
Bonker, hur ställer du dig till alternativen BM, Basse och Sysp? Är BM ditt toppval?

Sysp

NNO
Jäääklar vilken pile det är på Big Mama, alla där lär ju inte vara bybor 😄

Nåja, det får ni lösa. Ses 20:55.