BiobunkerVII
Kaoskardinal
det INTE är nån smoking gun
Ja.Fick inte så mkt gensvar på min fråga förut.men visst är det VÄLDIGT farligt för ulvarna att skippa mord ikväll om de inte är millers? Visst va?
ja det känns high risk, då tror jag Basse är ulvFick inte så mkt gensvar på min fråga förut.men visst är det VÄLDIGT farligt för ulvarna att skippa mord ikväll om de inte är millers? Visst va?
Jag tycker det verkar riskabelt. Dock! Antalet kvarvarande rundor blir samma... (tror jag när jag räknade snabbt. Det är 9 spelare nu. 7-2, alltså 6-2 i nästa, därefter 4-2 och sen 2-2 om de avstår nattmord. Om de inte gör det blir det 5-2 och sedan 3-2 och slutligen 1-2. Så två rundor kvar oavsett om de hoppar nattmord eller inte.)Fick inte så mkt gensvar på min fråga förut.men visst är det VÄLDIGT farligt för ulvarna att skippa mord ikväll om de inte är millers? Visst va?
Mm ok. Men rödsiade blir de ju likförbannat.Jag tycker det verkar riskabelt. Dock! Antalet kvarvarande rundor blir samma... (tror jag när jag räknade snabbt. Det är 9 spelare nu. 7-2, alltså 6-2 i nästa, därefter 4-2 och sen 2-2 om de avstår nattmord. Om de inte gör det blir det 5-2 och sedan 3-2 och slutligen 1-2. Så två rundor kvar oavsett om de hoppar nattmord eller inte.)
Det låter som att du inte borde rösta på henne då?Jäääklar vilken pile det är på Big Mama, alla där lär ju inte vara bybor![]()
Nåja, det får ni lösa. Ses 20:55.
nejBonker, hur ställer du dig till alternativen BM, Basse och Sysp? Är BM ditt toppval?
Men rösta på ditt toppval då din jäkla örebroare
Det har varit för lite röstkaos i det här spelet. Häng på nu Octa!Det sista vi behöver är väl röstkaos nu.