Det vore ju otroligt. Och just därför.Tror du på allvar att Damogn utsett mig till ulv igen?
Absolut skicka kidzens tiktoks så spammar vi dem med hur vitkigt det är med varulvspel och närvaro. Du vill ju inte bli klassad som lågflygare!Nu ska jag äta middag med två vuxna barn på restaurang. De säger att det är ohyfsat att stirra på en mobiltelefon. Jag säger att det kan verka ulvigt om jag går lågt aktivitetsindex. Nu stirrar de bara på mig, argt.
Kan nån medla, tack?
Kör på!Vilka är med på Vimes?
Byn tror inte att 1. Basse blivit vald till Mästerulv igen så här kort inpå förra gången. 2. att han skulle välja att köra solo igen.Svara gärna på sakinnehållet istället. Du menar att Basse väljer att köra soloulv igen för att finta byn som tror "inte kan Basse köra soloulv igen!?". Eller?
Om ja: bygger inte den finten på att byn vet att Basse är JC? (och alltså är en helt värdelös fint eftersom byn inte vet det)
Desperat och desperat. Jag kan väl erkänna att en av anledningarna till att jag röstar på det som andra röstar på, Basse just nu, är att jag vill försöka hålla kvar mig själv. Det kallas överlevnadsinstinkt.Big mama du brukar rycka på axlarna när du åker. Du känns lite desperat nu. Iallafall mitt första intryck av en slapp röst på Vimes.
Nej väktaren bör vara i spel fortfarande.Om väktaren lever, visst ska han väl skydda siaren nu? Troligtvis har inte ulvarna något mord i natt. Men för säkerhets skull.
Eller har jag missat att väktaren är ute ur bilden?
Alltså jag har ju min röst liggande på Basse. Jag tycker detta är jättesvårt. Min lista just nu som jag känner det:Kör på!
Men i din situation skulle jag nog hellre satsa på att försöka få över folk till Basse-drevet. Det står 5 - 3 nu, men du har Brynolf i Basse-drevet så det borde nog gå att få över andra dit med lite arbete tänker jag.
Det här är alltså inlägget där du röstar på Basse:Jag kan väl erkänna att en av anledningarna till att jag röstar på det som andra röstar på, Basse just nu, är att jag vill försöka hålla kvar mig själv. Det kallas överlevnadsinstinkt.
När du gjorde det var röstläget följande:Skulle inte det här spelupplägget vara jättelätt för byn? Det går sådär va än så länge.
Jag kollade aktivitetsindex och finner att ulvarna är 2 av:
@Basenanji
@Vimes
@Octagonal
Var inte Basse ensam-mäster nyligen. Kan Damogn valt honom för att ingen skulle tro att det kunde hända igen. Kan Basse tänka samma: jag kör själv. Det kan väl ingen rimligtvis tro.
Röst: @Basenanji
Både och. Utav de fyra som jag tror kan vara ulvar när de jag grönat plockats bort, så röstar jag helst på den som kan få mig själv att överleva.Misstänker du Basse för att vara ulv eller röstar du på honom för att rädda dig själv?
Väktaren får välja själv. Jag har nämnt att siaren kanske inte bör väktas, men det är upp till väktarn.Om väktaren lever, visst ska han väl skydda siaren nu? Troligtvis har inte ulvarna något mord i natt. Men för säkerhets skull.
Eller har jag missat att väktaren är ute ur bilden?
Jag är mer positiv till att hänga Sysp än BasseVi kan förstås alltid hänga Sysp istället bara för att ha nåt att göra medan vi väntar på nåt slags bekräftelse på vad JC valt för nåt. Jag är inte så pepp på att hänga någon av basse o bm egentligen