Brynolf
Orange
Jo, fast inte om det stod mellan miller och en extra polare, eller ett extra mord va.Med siare i spel hade åtminstone jag velat ha med en Miller i spel om jag varit ulv.
Jo, fast inte om det stod mellan miller och en extra polare, eller ett extra mord va.Med siare i spel hade åtminstone jag velat ha med en Miller i spel om jag varit ulv.
Då har du fel script.Du vet lika väl som oss andra att det vanliga verktyget inte är i drift....
Med "bokmärkesscriptet" ser jag bara senaste rösten....
Jo, fast inte om det stod mellan miller och en extra polare, eller ett extra mord va.
Ja, det kan man tycka. Någon föreslog ju detta upplägg: 2 ulvar som sias gröna och nattmord varannan runda. Det är inte så dumt.Med siare i spel hade åtminstone jag velat ha med en Miller i spel om jag varit ulv.
Jag har inte lagt min slutgiltiga röst än, jag kollar vad som händer först.V
Vad är det för svar?
Då föreslår jag att du röstar på den som kallar andra för troll på ett nedlåtande vis för att markera att detta bara är ett spel!Jag har inte lagt min slutgiltiga röst än, jag kollar vad som händer först.
Och med tanke på att du har 8 röster på dig nu och det är fem minuter kvar ser det inte riktigt ut som att något kan rädda dig, eller att min röst gör någon skillnad ändå.Jag har inte lagt min slutgiltiga röst än, jag kollar vad som händer först.
Och mord varannan runda då. Jo, det vore kanske rätt optimalt.Siare går inte att försvara sig emot. Jag hade kört på:
Två ulvar.
Två millers för att neutralisera siaren.
om vi ska börja rösta på folk för att de kallat folk saker så röstar jag nog på mig själv….Då föreslår jag att du röstar på den som kallar andra för troll på ett nedlåtande vis för att markera att detta bara är ett spel!
vilken post hittar jag rätt script i?Då har du fel script.
Nöjd över vad? Att jag lyckats mastermindea byn till att rösta ut Sidd i R1 med potentiellt 12 bybor?Anthrox du känns alldeles för bekväm och nöjd.
Röst: @Anthrox
Vill på förhand säga förlåt till de stackare som kommer försöka analysera denna långa kaos R1.
Röstar vi ut en grön Sidd ska vi kolla på AnthOch mord varannan runda då. Jo, det vore kanske rätt optimalt.
Och skulle helt neutralisera Anths plan.
Vilket öppnar för att en ulv-Anth inte alls lirar solo.
Den där damogn säger att alla röster är länkade troligtvisvilken post hittar jag rätt script i?
Hur är det JAG som ligger bakom att Sidd röstas ut helt plötsligt?Röstar vi ut en grön Sidd ska vi kolla på Anth
Och HägerRöstar vi ut en grön Sidd ska vi kolla på Anth
Finns i startpostenDen där damogn säger att alla röster är länkade troligtvis