Varulv [BH II] - R1

Vimes

Gallerix
Med siare i spel hade åtminstone jag velat ha med en Miller i spel om jag varit ulv.
Ja, det kan man tycka. Någon föreslog ju detta upplägg: 2 ulvar som sias gröna och nattmord varannan runda. Det är inte så dumt.

Anthrox

Kulturvetaringenjör
Jag har inte lagt min slutgiltiga röst än, jag kollar vad som händer först.
Och med tanke på att du har 8 röster på dig nu och det är fem minuter kvar ser det inte riktigt ut som att något kan rädda dig, eller att min röst gör någon skillnad ändå.

Might feel cute and snajp later.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Då föreslår jag att du röstar på den som kallar andra för troll på ett nedlåtande vis för att markera att detta bara är ett spel!
om vi ska börja rösta på folk för att de kallat folk saker så röstar jag nog på mig själv….
med det sagt ber jag om ursäkt om någon tagit illa vid sig av vad jag kallat dem, förutom Basse den jävla lattehipstern

Octagonal

Swashbuckler
Anthrox du känns alldeles för bekväm och nöjd.

Röst: @Anthrox

Vill på förhand säga förlåt till de stackare som kommer försöka analysera denna långa kaos R1.

Anthrox

Kulturvetaringenjör
Anthrox du känns alldeles för bekväm och nöjd.

Röst: @Anthrox

Vill på förhand säga förlåt till de stackare som kommer försöka analysera denna långa kaos R1.
Nöjd över vad? Att jag lyckats mastermindea byn till att rösta ut Sidd i R1 med potentiellt 12 bybor?