Nu är det sex timmar kvar av rundan. Sidd och Stradh verkar vara huvuddreven. Är vi nöjda med det? Kan vi få ut mer information ur rundan?
Jag vill nog mest se livstecken från
@StradhLestat men om han är ensamilv kan jag förstå att han ger upp.
Stradh! Snälla, motivera din röst en gång till!
Min röst på Ant grundar sig på hans förklaring att JC skulle välja en kollega som tidigt skulle dra på sig heat och bli siad och att ha gett den kollegan "tvärtom siande".
Att göra det tidigt i partiet, när byn VET att de inte kan lite på siande ökar i mina ögon chansen att den ulvkollegan blir uttöstad ändå, trots grönt siande.
Den utröstningen är vätd att ta tidigt för byn för att få lite koll på validiteten i sianden.
Det känns inte som mästeranalytikern Ant att göra så....där är förklaringen till min röst.
2. Hägerns medvetna feltolkningar och direkta lögner rödar honom i min ögon...så jag tror vi har vårt ulvpar i Ant och Häger
Bland annat påstås.det attjag reagrrar när det röstas på mig...jag ser nu när jag skummat ända hit att jag har många röster...peka gärna ut vart jag reagerat på dem?
3. Angående att jag postat och likat i "pub tråden". Att göra det tar mindre än en minut.
Det är oxo där jag är mest aktiv på forumet utanför varulvsspel... Så en minut där är inte att jämställa ned att kunna läsa 17+ sidor här. Anser man att det är ett 1 till 1 förhållande, så feltolkar och ljuger man medvetet...