Sidd
”Bybo”
Ja BM resonemang om att Sömnige Isaac skulle vara Julle pga denne inte skulle svara nej är svagt för att lägga en röst. Känns konstlat verkligen. Känns inte BM utan mer som att denne fått tips om den här ideen i en ulvtjatt.För att förtydliga tycker jag alltså att den här diskussionen är plus minus noll i rödhetsindex för @Big Mama.
Frågan om @Brynolf s roll är inte konstig från en bybo-BM. Det är en typ av fråga som dyker upp regelbundet och inte lett till någon större heat för henne historiskt. Den är alltså är okontroversiell att lägga även som ulv, eller att uppmana henne att fråga i speltråden om den skulle dyka upp i ulvtråden. Att grubbla över det här flyttar alltså inte nålen i min låsning av henne. Jag har en röst på henne nu som ligger eftersom hennes rundstart var okarakteristisk och eftersom hennes resonemang kring @Sömniga Isaac passar minst lika bra på henne.
Det intressanta är varför du tycker det är så tvärsäkert grönande.
Dock så kan nog SL damogn faktiskt valt en Julle som damogn hoppas är inne mer regelbundet på forumet och är mer på att svara: så liret rullar på med val osv
Men det har inte nån aning om egentligen.