Jag har ont, är seg, trött, stressad och lite irriterad men ska försöka formulera något klokt. Så om jag låter otrevlig är det för att jag är i ett sinnelag (på grund av faktorer i jobb och privat) som gör mig ganska otrevlig.
Sidd - Har kommit igång. Har svarat på frågor som blivit ställda. Jag försöker fortfarande fatta grejen med BM. Var det att BM var tidigt in och aktiv som riktade misstanke mot hennes håll eller är det någon syskon rivalitet som ligger och skaver! Lyfter en tanke om att kika på folk som varit på BM. Kan du utveckla och förklara dina resonemang
@Sidd? Du har redan börjat göra det, men jag försöker trög som jag är fatta vad som gör att vi eventuellt skulle kunna hitta ulvar hos de som varit på BM.
Vimes - Inne och petar på Sidd nu på kvällen när Sidd blev mer aktiv. Ställer kritiska frågor för att skapa klarhet. Får Sidd att tala ur skägget tillsammans med Biobunker. Lägger fram en tanke om att Sidd och BM är våra ulvar. Lust att utveckla den tanken
@Vimes?
BM - Kommer med en tanke om att jag är ulv. Något som folk möter upp och det är väl här misstanken mot BM stiger? Om jag läser av tråden rätt. Jag fattar det oavsett som att ditt case
@Big Mama bygger på att du tänker att en snällis blivit Julle denna spelomgång för att denne inte skulle opponera sig mot SL. Har jag fattat dig rätt?
Hägern - Kommer in och bidrar dels med ett system för att kunna se över rösterna då röstverktyget inte fungerar som det ska. Deltar även aktivt i diskussionen om vilka val ulven kan göra och vad resonemanget bakom dessa val kan vara.
Basse - Deltar även han i diskussionen om hur ulven kan ha tänkt. Lyfter tankar om vilka han skulle valt som kompanjoner, samt resonerar omkring för och nackdelar om olika val som ulven kan ha gjort.
Sen tar min hjärna slut, jag blev inte lika otrevlig som jag kanske trodde, men det är mest för att jag bara gick in för att skriva ned vad jag sett om hur andra förhållit sig till spelet.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka, men gör så här så länge för att få impe att komma in i spel lite mer. Vill gärna se mer av impe i runda 1. Nu blev mina frågor kanske främst riktade mot Vimes, BM och Sidd, men så får vara. Ska se om jag kan göra något mer matnyttigt för byn framöver.
Röst:
@Impetigo