Om du menar att kasta/väva, en halv runda per färdighetsslag. Krävs det ett slag för Alstra, två slag för Transformera och ett för Besvärjelse så krävs sex slag, dvs tre rundor.
Jag har FC 50 i 10 olika aspekter.. är 12000 år gammal och frukstansvärt mäktig och ond
Själv fattar jag inte vad som är roligt att spela en sådan person. Nej, om du frågar mig så ska man vara liten och oskyldig. Inte någon super hjälte av något slag. Där i mot tycker jag att det är okej att ha ett rykte så att folk tror att man är det
P.s Om man nu skulle råka vara så gammal borde man vara lagom inåtvänd oavsett ras, eller? D.s
Själv förstår jag inte hur ni kan tycka detär kul att spela sittande, Nej om du frågar mig så ska alla stå upp, och stirra in i varsin vägg samtidigt som man mumlar på rövarspråket och skriver lappar om vad det är man vill att sin karaktär ska göra, allt medan spelledaren långsamt går runt och förkunnar goda bitar ur lukasevangeliet.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.