Nekromanti Bestäm vad Tony ska rita

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Tjo.
Jag ritar för lite. Jag bör rita mer. Jag ritar för lite för att jag inte känner någon press.

Så, tre gånger i veckan (Måndag, Torsdag, Lördag) kommer jag att rita och publicera något i den här tråden.
Det kommer inte att vara super snyggt. Det kommer inte att vara produktions-värdigt. Men det kommer att vara något.

Och för att ge mig lite incentive så gör jag det publikt och låter er bestäma vad som skall ritas.

Så, vem är först ut med ett förslag?

(Jag förbehåller mig rätten att neka för dumma förslag såsom rasistiska sådana)
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Jag behöver några generiska old-school SF-bilder. Tänk Clarke, Heinlein eller Asimov. SF på 50-60-talet. Till Anders Blixts SCI-FI!

Är de bra hamnar de i boken.
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Sure thing Rymdis! Lördagstemat är satt, övriga teman tas i ordningen de kommer i.
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Arfert;n79563 said:
Jag behöver några generiska old-school SF-bilder. Tänk Clarke, Heinlein eller Asimov. SF på 50-60-talet. Till Anders Blixts SCI-FI!

Är de bra hamnar de i boken.
Lite mer behöver jag nog ;) och det kommer att vara av följande typ: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1419307/drawing/wk7.jpeg

Det är klart, kommer det till användning är du välkommen att använda dem i den grad du önskar, men jag har svårt att tro det. :)
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,008
Location
Sthlm
Jag vill se en MUMINmagikerkung.

och såklart andra tovejansonvarelser i klassisk fantasytappning. Sniff Barbaren, Muminmamma som cleric, lilla my och mymlans dotter som tjuvar, hattifnattar i vikinahjälm. it never ends.
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Jocke;n79595 said:
Jag vill se en MUMINmagikerkung.

och såklart andra tovejansonvarelser i klassisk fantasytappning. Sniff Barbaren, Muminmamma som cleric, lilla my och mymlans dotter som tjuvar, hattifnattar i vikinahjälm. it never ends.
Ehh... well okey.
 
Top