Nekromanti Bestäm vad Tony ska rita

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,673
Location
Eslöv
Tony.Meijer;n79605 said:
Lite mer detaljer danke. :)
En "fin" dam som står och tittar på en ung kvinna/tonårstjej som stuvar runt i något mekaniskt och grovt. Oh dear!
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Det här var mer populärt än jag gissade att det skulle bli, vilket såklart är skojigt :)

För tillfället är det stängt då jag har nästan en månads arbete här, vilket förstås är trevligt. Tack alla.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Så spännande att se resultaten av det här! Skulle jag kunna få vara så fräck att fråga om du kan tänka dig att skapa en separat tråd med bilderna du lyckas producera så att de inte äts upp av alla beställningar i den här tråden?? :D
/Cissi
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Cissi;n79695 said:
Så spännande att se resultaten av det här! Skulle jag kunna få vara så fräck att fråga om du kan tänka dig att skapa en separat tråd med bilderna du lyckas producera så att de inte äts upp av alla beställningar i den här tråden?? :D
/Cissi

Ingen fara, fixar ny tråd för det ;)
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
822
Location
Stockholm
Tony.Meijer;n79605 said:
Steampunk! Steampunk! Steampunk!

Lite mer detaljer danke. :)
Jag vill också ha Steampunk! Specifikt, en steampunkig goblin som stickar en halsduk. Och hens vän som är en kriminell ungdom i ett rockergäng.
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Kommer av jobb-tekniska orsaker att bli en lätt fördröjning innan nästa (Arferts) bild kommer upp, imorgon eller på onsdag sannolikt.
 
Top