Varulv Bamse och hans vener - R4

Den här logiken får du ju gärna förklara med. Vi är alltid fler bybor än ulvar, det är så spelet är designat. Så varför skulle inte en majoritet bybor kunna ligga på en ulv menar
Jag är visst otydlig eller så försöker du missförstå. Alla röstar på Sysp. Ergo Sysp är grön för ulvarna skulle inte ta ut honom i detta känsliga läge.

Jag är visst otydlig eller så försöker du missförstå. Alla röstar på Sysp. Ergo Sysp är grön för ulvarna skulle inte ta ut honom i detta känsliga läge.
Va? Ulvarna vinner ju om de röstar ut en grön Sysp?

Röst: @Sidd
Är väl inte helt optimalt med röstflytt här, men jag kommer vara aktiv tills rundan är slut och flyttar tillbaka vid behov.
@fjodorsenuba och @Impetigo lämna INTE era röster på Sysp.
Om @Sysp och @Big Mama går över till Sidd med mig så kan vi rösta ut Sidd därifrån istället. Om de försöker snajpa så är jag beredd.

Vad har de andra gjort som är grönare?
Gröna indicier

Impetigo - Farmor, pga bråket med Stradt

Sysp - Lille Skutt, pga att han var på väg att bli utröstad nyss.

Fjodorsenuba - Pellefant, tror han som ulv hade deltagit mer men det kan va en fint.

Big Mama - Nalle-Maja, virriga poster som är svåra att fabricera.

Inte lika mycket gröna indicier
Anthrox - Billy boy
Sidd - Ola Grävling

Röst: @Sidd
Är väl inte helt optimalt med röstflytt här, men jag kommer vara aktiv tills rundan är slut och flyttar tillbaka vid behov.
@fjodorsenuba och @Impetigo lämna INTE era röster på Sysp.
Om @Sysp och @Big Mama går över till Sidd med mig så kan vi rösta ut Sidd därifrån istället. Om de försöker snajpa så är jag beredd.
Jag är också redo att snajpa, om Impe säger.

För att de andra har gröna indicier.

Jag är väl medveten om att jag kan ha fel, jag är bara en ovetande bybo.
Jag fattar inte alls vad du menar här. Sidd låg för utröstning i R1, tre av de fyra spelarna som landade med röst på honom är bevisat gröna. En ulv räddade Sidd från galgen. Men ändå argumenterar du för att Sidd är grön på grund av det?

Back