Jag är visst otydlig eller så försöker du missförstå. Alla röstar på Sysp. Ergo Sysp är grön för ulvarna skulle inte ta ut honom i detta känsliga läge.Den här logiken får du ju gärna förklara med. Vi är alltid fler bybor än ulvar, det är så spelet är designat. Så varför skulle inte en majoritet bybor kunna ligga på en ulv menar
Va? Ulvarna vinner ju om de röstar ut en grön Sysp?Jag är visst otydlig eller så försöker du missförstå. Alla röstar på Sysp. Ergo Sysp är grön för ulvarna skulle inte ta ut honom i detta känsliga läge.
Ja, det är ju det jag försöker säga!Va? Ulvarna vinner ju om de röstar ut en grön Sysp?
Men det förklarar ju ingenting. Om Sysp är röd så kan det ju fortfarande ligga tre bybor med röst på honom?J
Ja, det är ju det jag försöker säga!
Vi kan ju alltid dra in det där drevet på Sidd som är rejält long over due.Vad annat kan jag göra? Det är ju 100% torsk om du inte är ulv!
Alltså, flytta inte rösterna menar jag. Såg nu att det kunde tolkas otydligt.@fjodorsenuba och @Impetigo lämna INTE era röster på Sysp.
Gröna indicierVad har de andra gjort som är grönare?
Varför är det grönande att vara på väg att bli utröstad?Sysp - Lille Skutt, pga att han var på väg att bli utröstad nyss.
Nån i drevet bör ha varit ulv.Varför är det grönande att vara på väg att bli utröstad?
Varför?Nån i drevet bör ha varit ulv.
Jag är också redo att snajpa, om Impe säger.Röst: @Sidd
Är väl inte helt optimalt med röstflytt här, men jag kommer vara aktiv tills rundan är slut och flyttar tillbaka vid behov.
@fjodorsenuba och @Impetigo lämna INTE era röster på Sysp.
Om @Sysp och @Big Mama går över till Sidd med mig så kan vi rösta ut Sidd därifrån istället. Om de försöker snajpa så är jag beredd.
Flytta rösten direkt, annars byter jag tillbaka.Jag är också redo att snajpa, om Impe säger.
För att de andra har gröna indicier.Varför?
Riskigt? Det är iofs grönande för dig.Röst: @Sidd
Är väl inte helt optimalt med röstflytt här, men jag kommer vara aktiv tills rundan är slut och flyttar tillbaka vid behov.
@fjodorsenuba och @Impetigo lämna INTE era röster på Sysp.
Om @Sysp och @Big Mama går över till Sidd med mig så kan vi rösta ut Sidd därifrån istället. Om de försöker snajpa så är jag beredd.
Jag fattar inte alls vad du menar här. Sidd låg för utröstning i R1, tre av de fyra spelarna som landade med röst på honom är bevisat gröna. En ulv räddade Sidd från galgen. Men ändå argumenterar du för att Sidd är grön på grund av det?För att de andra har gröna indicier.
Jag är väl medveten om att jag kan ha fel, jag är bara en ovetande bybo.
Alltså, om du är bybo på riktigt måste vi rösta ut Sidd nu såatteh.Riskigt? Det är iofs grönande för dig.
Varför har du inte spelat idag!!!Vad annat kan jag göra? Det är ju 100% torsk om du inte är ulv!