Vad tycker ni Anthrox gjort som är så grönt detta spel gott folk?
Var det inte lite mellanmjölk i R1.
R2 bollade Anth lite med Vimes å Ilmpe å hade det trevligt med Basse

Vi vet ju att denne är oerhört skicklig på att spela grönt.
Ser ni nåt här för vi har två ulvar kvar att hitta förutom Hägern och Impe som bara måste vara bybo?
@Sysp
@Big Mama
@Impetigo
@Hägerstrand
@fjodorsenuba
@BiobunkerVII
Jag tyckte Anthrox skojande med Hägern i början av R2 skavde, "du skulle ju sia dig själv osv" men det är ju skottsäker väst i TV-studion-klass på det. Å Sen ska jag erkänna att jag var skapligt nojjig och på riktigt såg det hela som ett möjligt ulvmove mellan 2 röda. Vi diskuterade ett liknande scenario i ulvtråden under MU6 dock inte R2.
Å andra sidan tycker jag hans fråga om varför Hägern claimade direkt i rundan och inte lät Basse klafsa runt - det var en av anledningarna till att jag inte motclaimade på direkten, jag ville se om andra klafsade runt.
Jag blev övertygad av Basses gräv att Vimes var den andra ulven med Hägern (kom ihåg att Basse korrekt grävde från vetskapen att Hägern var ulv vilket jag ju visste).
Tycker det är skitsvårt, R1 var jag inne på Anthrox som ulv, hade siandet på honom en stund - men jag bytte så många gånger att Brynolf sa till mig att nu fick det vara nog med byten av siarobjekt.
Fjodor - helt omöjligt för mig att uttala mig om pga aktiviteten, kul att han var inne och dissade mig i R1 för att jag lågflög mer än honom.....
Spontant kan det väl ses som grönande att komma in och rösta på sig själv lite sådär uppgivet - men jävligt bra läge att göra det när alla utom Basse röstade på Basse så det säger liksom ingenting.
Sysp - kloka inlägg, men väldigt sporadiska och inte så avancerat byboskådespel som ulv.
Morsan - spelar på som vanligt, arga uppmaningar mot att följa strömmen, frågor om saker utanför spel, gnabbet med Hägern i R1 är väl närmast en kopia av tidigare spel så kan mycket väl vara regisserat i ulvtråden.
Sidd - klassiskt Siddspel i R1, personligen tycker jag inte spoiler-gate är särskilt rödande för min bild är att Sidd som bybo ofta hamnar i sånt gnabbande.
Hela det här spelet känns som det påverkats av Häger-Stradhaffären, Uttern, BM och Sidd halkat in i det och det har spårat byn lite - det är en viktig diskussion men den bör som SL och Impe varit inne på tas efter spel. Sen med Basses nu skriver ni inget blev R2 som en avslagen lager.