Varulv Bamse och hans vener - R2

Jag ska äta godis och titta på Wednesday med mina barn nu, och vara allmänt nöjd med att ha fått ett rödsiande. Imorgon ska jag gräva kumpaner på Basse från R1, men om inget olyckligt hänt borde jag kunna bli väktad till R3 i alla fall.

Fan Häger, du skulle ju brynolf-chillat ett par timmar med scoopet så vi fått lite runtklafsande av Basse först.

Det här är det jag kommer göra nu:

1. Läsa alla Hägerstrands inlägg och analysera dem.
  2. Leta efter interaktion mellan Hägern och andra spelare.
  3. Gå genom alla röd-grönlistor som Hägern postat.
  4. Under tiden skoja om annat än varulvsspel för att ni ska orka med mig.

Basse hade @Sysp som återkommande rödast på banan, men röstade aldrig på honom eller försökte dra igång ett drev däråt vad jag kunde se på en snabb överblick.

Varför?
Att tysta byn brukar inte vara så konstruktivt?
Röstanalyser
Hägerns å ditt spel
Mm
Ska bara du å Hägern reda ut saker?
För att om vi skriver saker så är risken stor att ulvgenget listar ut vilka som har powerroller. Om du inte har det (?) och skriver grejer medan de som har powerroller är tysta, gör du dem synliga genom din aktivitet.

Förstår du?

Och ja, det blir ju verkligen en knäpp R2 nu, men så här blir bäst för byn. Ni får skriva och allt i R3. Lite som en paus mellan halvlekar.

Ni som fattar, fattar. <3

Jag kan tänka mig att ulvarna är pressade och verkligen inte vill att en siare ska vara med i spel. Tidigt bestämde de sig för att göra ett häfgtigt stunt redan i R2: falskclaima siare för att få ut vem som är den äkta siaren, därefter nattmörda denne. De bedömde att det var värt att offra en ulv för att få reda på siaren.

Tackar @Sömniga Isaac och @Octagonal för spel. Vi måste ju förstås ha ulv i Si-drevet. Varför nattmördades Octa?

Sen så oj å hallå vilken R2start här nu Hägern.

Vi börjar här då:

Röst: @Basenanji

Annat ämne: Hur ska vi tolka/vinbäga @Anthrox sneröst efter deadline?
Min dotter stod i ett marknadsstånd och suktade efter en labubu (19.55) så jag tänkte att jag kunde snabbkolla vad som hände, eftersom det rimligen skulle ta en stund. Såg att det var en massa röstflyttar och tänkte att de skulle vara gött att analysera imorgon. Såg sen att någon tyckte en flytt var suspekt, för att rädda en ulv och någon höll med. Jag fick panik (19.59) och trodde att jag låg med röst på fel person och att en ulv försökte rädda SI och hade ingen koll på röstläget och inte tid att kolla efter, så jag stressbytte utan att riktigt hinna tänka.

Jaja, gör som ni vill, kör på som ni tror blir bäst. Men vi röstar i alla fall ut mig den här rundan.
(Hade varit jäkligt coolt om jag fick hålla låda helt själv i en hel runda!)

Back