Varulv Bamse och hans vener - R1

Jag uttrycker mig inte alls bra. Jag tror grejen är att det i många fall, i mina ögon, blir mycket av samma. Det jag menar är att jag önskar att aktiva spelare ibland var lite bättre på att peta igång tysta spelare så dessa syns mer i spel och blir en del av väven på väggen, istället för att väven på väggen endast vävs av alla som tjötar på helt naturligt och är mer utåt.

Lite som andra varit inne på, peta mer brett istället för att hänga upp sig och endast peta på de som är synliga och tjötar på av egen motor. Är du med på hur jag menar då? Jag känner verkligen att jag är kass på att förklara mig idag. Och att den här diskussionen handlar om allt annat än det parti vi har just nu, vilket inte sätter mig i god dager.
Håller med om att tex 2-3 spelare kan hamna i ”egen” diskussion.
Är dock allas, övrigas ansvar att kliva in å delta, kanske medla eller få till andra diskussioner👍

Sen så har vi vår käre @Anthrox som kan bjuda upp till enmans-show till allas nöje. Underbart😍

Är dock allas, övrigas ansvar att kliva in å delta, kanske medla eller få till andra diskussioner👍
Jag instämmer, samtidigt är det ruggigt svårt. Känns som det finns en viss meta på forumet som gör att jag ibland delar lite uppfattning med Stradh tyvärr, det finns en rätt väg och håll dig till den annars jävlar.

Håller helt klart med om detta. Jag har inga problem med att bli utröstad som lågflygande bybo. Tycker inte det är brus från din sida.

Och det gör att jag blir mer misstänkt. Inga emojis, inga glada bilder med BM och drinkar, ingen fridens fröjdens dunderhonung.

En kontrollerad sidd är en ulvig sidd.

Röst: @Sidd
Den här räddningsflytten från @Sömniga Isaac till @Sidd kommer alltså 5 minuter efter att jag jämnat ut dreven, och alla tycker det ser kosher ut?

Jag instämmer, samtidigt är det ruggigt svårt. Känns som det finns en viss meta på forumet som gör att jag ibland delar lite uppfattning med Stradh tyvärr, det finns en rätt väg och håll dig till den annars jävlar.
Fan jag känner att jag håller på att gräva ned mig i något och är grinig och vresig. Just nu känns det som att spelet kanske vinner mest på att jag röstas ut, vet faktiskt inte vad jag bidrar med och känner mig av någon anledning lite matt bara. Kan inte sätta fingret på det och är inget som någon i spelet gjort, det är bara att jag gillar inte att hamna i det här läget av att känna mig djäkligt gnällig och allmänt kass för att jag inte har en aning om vad fan jag håller på med eller vad andra ser som jag inte ser.

Får kanske sova på saken och om jag inte blivit hängd, komma med nya tag imorgon. Just nu känner jag mig bara slut och då kommer jag bara bli mer och mer arg på mig själv.

Kan inte sätta fingret på det och är inget som någon i spelet gjort, det är bara att jag gillar inte att hamna i det här läget av att känna mig djäkligt gnällig och allmänt kass för att jag inte har en aning om vad fan jag håller på med eller vad andra ser som jag inte ser.
Det här spelet är svårt. Bli lagom arg på dig och andra. :)

Det här spelet är svårt. Bli lagom arg på dig och andra. :)
Nej, det här är en annan form av ilska och irritation. Det är något mer än spelet, men spelet bidrar inte till det positivt. Jag brukar inte ha något problem oavsett vad som sägs och riktas mot mig. Just nu är det något som får mig att bara vilja slå igen och säga "jag skiter i det här, jag hoppar av". Så det är på den nivån, ska vara öppen och ärlig om det.

Fan jag känner att jag håller på att gräva ned mig i något och är grinig och vresig. Just nu känns det som att spelet kanske vinner mest på att jag röstas ut, vet faktiskt inte vad jag bidrar med och känner mig av någon anledning lite matt bara. Kan inte sätta fingret på det och är inget som någon i spelet gjort, det är bara att jag gillar inte att hamna i det här läget av att känna mig djäkligt gnällig och allmänt kass för att jag inte har en aning om vad fan jag håller på med eller vad andra ser som jag inte ser.

Får kanske sova på saken och om jag inte blivit hängd, komma med nya tag imorgon. Just nu känner jag mig bara slut och då kommer jag bara bli mer och mer arg på mig själv.
Det här var också suspekt tajming

Back