Vilken är den bästa/snyggaste hemsidan du har besökt?
Måste säga att Bredbandsbolagets hemsida är rätt snygg. Den ser ny och modern ut. Många hemsidor kommer säkert bli mer flashiga och snygga i framtiden.
En helt sjukt stilren och minimalistisk hemsida. Den gör vad den ska utan en massa krumelurer eller flashiga bells and whistles. Sånt gillar jag. Funktionalism är vackert. Jag är skitofta inne på vecka.nu, eftersom jag alltid glömmer vilket veckonummer det är.
Bredbandsbolagets hemsida var ganska OK, men lite för mycket flash och så. Flash är i 99 fall av 100 vara onödigt grafiskt jox vars enda funktion egentligen blir att sega ner sidan. Hellre då att man spenderar den tiden på att fixa ett schysst utseende som t.ex ser lika snyggt ut oavsett browser eller upplösning.
Tjaa, får ju säga att Google ligger bra till. Enkel & användarvänlig på alla sätt 6 vis. Sedan så gillar jag YouTube åxå, just för mängden musik & andra lustigheter man kan se & hitta där.
gillar funktionella sajter, eller sajter som innehåller massor med bra information.. som wikipedia, IMDB, flickr.com, pbwiki.com, wikidot.com och sånt...
...sen finns det ju massor med snygga sajter också...
Tja, vad ska man säga...
Håller med Arfert. Det som är funktionellt väger nog tyngst. Wikipedia är en klar favorit, google klart bland sökmotorer och wikidot har jag bra erfarenheter ifrån genom t.ex. Hlogr.se osv.
Annars gillar jag sidor som Blankforte.se för att den är snygg, Riotminds för att den är enkel och ganska trevlig med bilderna och det osv.
Författaren själv som läser. Jag har personligen alltid funnit det häpnadsväckande att Roman har blivit publicerad (utanför Neogames vingar vill säga). Har väldigt svårt för hans gymnasiesvenska.
Har lite svårt för läsarrösten på sidan jag med. Men gillar skarpt det jag läst av honom. Vilket för tillfället är hans blogg samt När Änglar Dör.
Dock känns det ganska OT nu...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.