Nekromanti BÄSKÅ

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,183
Location
Borås, Sverige
Kanske kasta stinkbomber i Magic-rummet, så det i alla fall går att vistas mer än 4 minuter där
Hmm, de brukar ha magic nere i centralkapprummet, så du får inte så stor effekt.

Sedan har skolan redan blivit utsatt för attentat i form av öppnad burk surströmming pga elaka teknister (på den tiden (slutet av 80-talet), var det natur, humanistisk, samhäll, social och "klipp-och-klistra på handel och kontor" som fanns där)... Skolans rektor förbjöd oss att hämnas.

/Ulfgeir
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Öh, jag ska dit är det tänkt, och hålla i demande av Looney Labs-spel, men mtp kostnaden att åka dit börjar jag bli tveksam. Det är ju dyrare än att ta sig till London, och tar längre tid... Funderar på att åka på konvent där istället, det är säkert roligare. Fast då lär jag ju bli lynchad av diverse folk, å andra sidan kommer jag ju inte vara där isf, så det blir svårt för dom att lyncha mig. ;] Nån som vill dela hyrbil från Uppsala el. Stockholm?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Varfan hade ni gömt den här tråden innan den kom hit? Jag har missat den totalt...

Jag kommer i strid med allt sunt förnuft att åka upp idag och mysa med Yassilus och Yyrkoon först. När Olle anländer börjar LL-rummet på allvar och där kommer jag sen bo ungefär hela konventet. Förutom när jag spelar Warmachine.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Ha´så trevligt hörrni !

Ha så trevligt på BSK hörrni !
Hoppas att vi ses på CalCon när det är..

/ Johan K, som jobbar i helgen
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
också får du komma och dö i Dungeon of Doom igen :gremlaugh:
 

Demnogonis_UBBT

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
35
Location
Malmö
Spank the BSK

VM i Spank the Monkey är givet. Tänkte öppna starkt och sedan öka med minst lika mycket. Bucklan är min i år.

Annars är det mest att lalla runt och spela brädspel. Och köpa de som är bra.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Gott - jag går runt i min Gramaton Cleric-rock och ser ... ut. ,-)

Lördag blir full av brädspelande.
 
Top