Varulv Avgångsklassen - anmälan

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Jag sitter och suger på 2 lösningar för töjmålen, antingen kickar de in när tillräckligt många sökt - eller också beroende på vilka Individuella val som görs
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Har vi 7 anmälda? Ser gärna 1 eller 2 till, så har vi några som tagit den sena bussen? vi låser dörren till klassrummet när lektionen börjar, ja om du inte har föräldrar som klagar förstås
 
Last edited:

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Som denna Extrabehovsklass självklara representant 😇 till elevrådet tycker jag att vi börjar samla ihop en stadig klasskassa så att vi alla kan få åka på språkresa till England. En loppis med gamla Varulvsspel-anekdoter kommer ge mycket, kanske vi kan få ihop tillräckligt för att hjälpa Storbrittanien med att bygga upp sitt wifi-nät👍
Jag kan bidra med ett gammalt Gelegevär, en het Eldkastare märkt Ailiens, några till synes omöjliga jiffer, ett blåskimmrande pentagram, en strålande ädelsten från Juvelerare Glittrigh, en påse med Wilhelminas sötsaker, en låda Bautabomber och ett förseglat brev märkt ”Mäster Bybo”.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Hur anmäler jag mig till detta?
Bra fråga! Du skriver helt sonika i den här tråden att du ämnar delta - sista dag för anmälan 4 maj 23:59. Därefter slumpas lagtillhörighet och eventuella förmågor.
JAHA. När är det upprop och skolstart?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Jag tältar på skolgården i väntan på att skolan ska starta, som den plugghäst jag är.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
8/5 klockan 8:00 börjar den första rundan.

Under helgen kommer alla få unika personliga PM där det med viss tydlighet kommer framgå om du är ligist eller plugghäst samt vilka eventuella förmågor du har, allt i matrisform.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
8/5 klockan 8:00 börjar den första rundan.

Under helgen kommer alla få unika personliga PM där det med viss tydlighet kommer framgå om du är ligist eller plugghäst samt vilka eventuella förmågor du har, allt i matrisform.
Kan nån vara ligistisk plugghäst?
Vet en som skulle passa in rätt bra i den stereotypen…🤫
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Jag är med! Och plugghäst! Jag pluggar jättemycket! Jag tycker att snus luktar äckligt och att skolan faktiskt borde förbjuda elever från att kasta upp prillor i taket för det är faktiskt jätteäckligt. Faktiskt!
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
På förekommen anledning vill jag påminna SA20 att det inte är tillåtet att vejpa i klassrummet
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
På förekommen anledning vill jag påminna SA20 att det inte är tillåtet att vejpa i klassrummet
Nu utövar magistern kollektiv bestraffning av oss. Det kan inte vara i enlighet med Skollagen att skuldbelägga hela klassen, inklusive oss plugghästar! Vi har efter ditt övergrepp tillbringat svenska- och samhällslektionerna med att skriva brev om hur vi utsatts för kränkande särbehandling som skickats till elevrådet och till rektor.

Dessutom undrar vi hur du vet att det är SA20 som vejpar? Vi är ju faktiskt alla A-barn. Är det inte troligare att det är halvorcherna i TE20 som är i farten?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Nu utövar magistern kollektiv bestraffning av oss. Det kan inte vara i enlighet med Skollagen att skuldbelägga hela klassen, inklusive oss plugghästar! Vi har efter ditt övergrepp tillbringat svenska- och samhällslektionerna med att skriva brev om hur vi utsatts för kränkande särbehandling som skickats till elevrådet och till rektor.

Dessutom undrar vi hur du vet att det är SA20 som vejpar? Vi är ju faktiskt alla A-barn. Är det inte troligare att det är halvorcherna i TE20 som är i farten?
Röst: Andersson

Motivering: alla riktiga plugghästar vet att magistern alltid har rätt och att han bara vill stävja ligisternas stök som förstör vår Viktiga Undervisning, Som Ger Oss Kunskaper Vi Ska Ha Med Oss Hela Livet!
 
Last edited:

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Jag kommer snart börja skicka ut PM - så nu stänger den här tråden.

Ni som är ligister (se PM) får kommunicera med varandra

Pluggisar sitter som sig bör ensamma hemma i helgen och förbereder sig för måndagens diagnostiska prov i historia. (ni får alltså inte kommunicera mer med varandra eller andra om spelet. Ja ni får ställa frågor till mig men varje fråga innebär 15 sekunders straffrunda vid samtliga diagnostiska prov)
 
Top