Nekromanti Avatarer (OT)

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Weeee!

Åh, fåret var jättesött också, men din bild är bara så perfekt till dina inlägg. *Ha ha ha* Du har så perfekt min på den där bilden!

Ahhh, nu är allt som det ska vara igen...

*nöjd*

/Rising
som önskar att han hade några andra ansiktsuttryck än "jag ska hämnas på världen" och "tjena, jag e dum i huvet"
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,904
Location
Barcelona
Krasnoyask...

..har helt klart den fränaste avataren, enligt min åsikt. här ser man den.

Sedan är Quan'talis avatar också jäkligt skön.
 

Baldyr

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
1,188
Location
Eskilstuna
Jag har nog inget vidare bra koll på porträtt ("avatarer"?) men de jag lagt märke till främst är nog de två kombatanterna Krille och Rising. Krilles är lagom oseriös och Risings (gamla) demon-porträtt såg ju riktigt elak ut.

Vad gäller mitt eget porträtt så tackar jag för nomineringen. *känner sig liten och varm* Jag kan också passa på att avslöja att valet inte var populärt här hemma. (Ungefär lika populärt som mina KISS-tavlor, som inte hänger på väggarna... :gremwink: )

/Baldyr, hunsad :gremshocked:
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,605
Re: Baldyr's rular

troberg ser lika Steven Seagal-macho ut på sin bild som hans inlägg är
Haha, då skulle du sett mig på riktigt! Jag är så tuff att solen måste ha solglasögon för att inte bli bländad när den lyser på mig. Jag är så hård att som jag skulle få ett mycket stort stenblock i huvudet så skulle stenblocket gå sönder och jag tända en cigarett. Jag har ett ego som är så uppblåst att IT-branchen ser ut som ett russin!

Skämt åsido, det roliga med den bilden är att jag inte ens tagit den själv eller ens var medveten om att den togs. Kan någon se var jag är på bilden?

Dessutom ska man förstås proppza dem som byter bilder då och då. Kalcidis och Morgoth med sina teman är sköna och ger välbehövlig omväxling.
Jag ska snart lägga in lite fler bilder så att ni kommer att få ett slumpat urval (har gjort en plugin för min webserver för detta, men har inte orkat lägga in bilder) av Troberg-bilder. Det ser ni väl fram emot?
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,605
Re: Avatarer (OT) (Edit)

Troberg, för han säger att han hatar mustasch, men det ser ut som han har en själv.
Jag tror inte jag har sagt något sånt, och jag har inte någon själv. Däremot har jag ibland veckostubb, men det räknas väl inte. Det är en skugga i bakgrunden på bilden som ser ut som en mustasch. Ber förresten om ursäkt för suddigheten i bilden, det är inte jag själv som tagit den.

Halv-OT: Skulle det vara möjligt att lägga upp så att man förutom att ange en URL för den lilla bilden även kunde ange en för en fullstor variant, vilken skulle länkas till vid klick på den lilla? Det är svårt att göra en vettig bild i den pyttiga skalan.
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
"Poäng till den som kan gissa vart min nya avatar kommer ifrån."

Oliver Twist the teve-serie?
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Troberg

"det roliga med den bilden är att jag inte ens tagit den själv"

DET hade varit imponerande :gremgrin:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,423
Re: Oskars utdelning av Herr Nils statyetter.

I kategorin mest lik originalet
Magnus, för han ser faktiskt ut precis så där.


Hmm... Foto...bild?...Hmmm...Bild mer lik än foto... :gremconfused: :gremlaugh:

Fast iofs... Bilden på Magnus har äger hårt! :gremlaugh:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,423
Re: Oskars utdelning av Herr Nils statyetter.

Jajajajaja, du har givetvis rätt... :gremsmile: Jag är bara avundsjuk... :gremfrown: :gremlaugh: Rising gillar iaf min bild... :gremtongue:
Nae, jag bara dummar mig... Är lite för trött för forumets bästa... :gremlaugh:
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,605
Re: Troberg

"det roliga med den bilden är att jag inte ens tagit den själv"

DET hade varit imponerande
Kamerastativ och fjärrkontroll kommer man långt med.
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Re: Troberg

"Kamerastativ och fjärrkontroll kommer man långt med."

Men det är ju fusk, ju! :gremgrin:
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Ymir har en rätt intressant, förresten.. Vem är det i hela bilden? Varför har han/hon ett rött öga? Rätt läcker.


Avslutningsvis så är det nog dags för avatarpatrullen att rycka ut igen.. *Pam-pam-paaam!*
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Ymir

"Vem är det i hela bilden? Varför har han/hon ett rött öga?"

Jag tippar på att det är Rei Ayanami, och att hon har hela två röda ögon :gremgrin:
 
Top