Nekromanti Avatarer (OT)

kalcidis

Hero
Joined
30 Jul 2000
Messages
893
Location
Östbergahöjden
Tänkte mest höra vad folk tycker om de andra folkens olika avatarer. Finns det några med exceptionellt snygga som alla måste vara medvetna om?

Namedroppa lite folk med snygga avatarer. Personligen är jag helsåld på flera. Nominationerna går till:

Galnast: Feuflux (speciellt om man sett den stora versionen)
Mysigast: Magnus Seter
Vackrast: Miiina alfonsar med trojan-rockers tröjjor! =D ( Här finns samtliga)
Tuffast: Baldyr
Mest Konstig: Arvidos

(Hittade ingenstans att lägga detta inlägget än i just wrnu's egna forum. Hoppas det är ok för alla som driver sidan.)
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Tack [ANT] =)

Galnast: Feuflux (speciellt om man sett den <a href="http://www.cyd.liu.se/~olojo227/haha.jpg">stora</a href> versionen)

Tack, det betyder mycket för mig. :gremsmile:
Alldig lika kul när man får lite uppmärksamhet.
Alfons rockar!
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Re: Avatarer (OT) (Edit)

Jag tänkte ändå byta tillbaka till min favorit snart, så jag gör det nu, om det nu ska avgöras hur jag ska bli ihågkommen.. Faktum är att den här är nog min absoluta favoritavatar. Men det är ju därför jag använder den själv också.. :gremwink:

Mörkrets furste har läckra avatarer tycker jag, speciellt ögat han hade innan.´Cybots är också satans cool, det var en smart idé att använda blizzard-porträtt, och jag kanske ska fixa en sådan avatar också.. Yassilus får inget beröm, för hans är inte lika cool.. Dessutom så började han använda den just som jag hjälpte honom att göra en ANNAN avatar.. Fy skäms!
Jag tycker att din och Magnus bilder är himla mysiga, samt Quan'talis.

Gardener, Fritt och Azagthoth ska ha heder för att dom har officiella symboler istället för bilder, och Herr Nils' avatar är toppen!

Storuggla's är läcker, men tjatig. (Gissa varför :gremsmile:)

Jag säger:
Charmigast: Magnus Seter och Herr Nils
Gulligast: Insigna och Kalcidis
Evigast: Min!

Åh, och konstigast: Troberg, för han säger att han hatar mustasch, men det ser ut som han har en själv.
Förresten så råkade jag hitta en ljudsampling av den svenske kocken.. Är det copyrightskyddat? Annars kan ni få ett fint soundtrack till Krilles avatar. (Ang Yassilus)
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
"Mysigast: Magnus Seter"

Det måste jag hålla med om. Jag myser varje gång jag ser den ^_^
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Coolast !

För min del så har jag 2 favvisaer !!
Det är Fritt:s signatur: Smörgås
& den andre är Ymir:s: Tortyrmästare
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Jo, jag gillar dina Alfons-bilder (eftersom du faktiskt nämner din egen bild i ditt inlägg antar jag att det är det du vill höra) Coltrane-bilden var inte heller så dum.

Insignias bild som går i samma färgskala som signaturen tycker jag också om.

Och sedan vill jag gärna berömma dem som bara använder ett helt vanligt foto på sig själv. Det skulle jag också gärna göra, men jag syns inte på fotografier längre.

-JPS-
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Baldyr's rular

...jäpp, Baldyr vinner.

Andra favvosar är:

Gulligast: Yassilus gamla gulle-bild (kom tillbaka!)
Skönast: Krasnoyask's reklambyro-porriga bild
Sexigast: Black Dwarf's gamla punkarbild
Tuffast: XertaiX's fräcka Burroughsfrimärke

Bajsätaren hade en cool bild förr i tiden, förresten. Den diggade jag. Jag är väldigt förtjust i alla som har bilder på sig själva i mer eller mindre passande poser, förresten.

Eksem ser lika avslappnat laid back ut på sin bild som hans inlägg är, troberg ser lika Steven Seagal-macho ut på sin bild som hans inlägg är och stenhöna ser lika flummig ut på sin bild som hans inlägg är. Det är ju hur bra som helst.

Dessutom ska man förstås proppza dem som byter bilder då och då. Kalcidis och Morgoth med sina teman är sköna och ger välbehövlig omväxling.

/Riz
 

kalcidis

Hero
Joined
30 Jul 2000
Messages
893
Location
Östbergahöjden
hehehe... jag ville höra det folk tycker. Om mitt är med så blir man bara glad. Dessutom blir jag JÄTTEGLAD för att du minns att jag hade Coltrane i början :gremsmile: A Love Supreme omslaget dessutom.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Ajussde

Eksem är ju cool.. Jag diggar hans ljusteknik på den bilden. Här är en kille som är uppe framför datorn sent. :gremsmile: Cool. Bra evighetspotential.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: Baldyr's rular

Gulligast: Yassilus gamla gulle-bild (kom tillbaka!)

Gillar du inte mitt superdryga får? :gremlaugh: Får väl ta tillbaka bilden, för din skull! :gremwink:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Insignias bild som går i samma färgskala som signaturen tycker jag också om.

Glömde ju alldeles bort att säga min favorit i min iver att säga tack till vinsten i kategorin Galnast :gremcrazy: .... Insignia är min favorit angående bild/signatur. Färgskalanan mellan bilden och signaturen + Sinfestcitatet (som jag dock har för mig hon har bytt bort) = kärlek vid första ögonkastet. :gremsmile:
 
Top