NYHET Arkand och Magiboken till DoD på KS 3 juni

Standees upplåsta nu. Pfeewww. Ligisterna fipplar med ett sista töjmål, 25 timmar kvar.

(OT: skall bli intressant att se hur standeesen i nya The One Ring: Starter Set - Over Hill and Under Hill, kommer att se ut. Gillar verkligen standees… men tror inte att de är kompatibla rent visuellt med DoD23 för den som bryr sig om sånt).

Last edited:
Alla kickstarters tappar fart efter de två första dagarna, så inga konstigheter där. :) Men vårs interna gissningar ligger också mellan 6,5 och 7, vilket vore fantastiskt och den bästa kickstarter vi nånsin gjort för en expansion efter Moria.
6,7 i slutändan, så era interna guestimates var väldigt spot on :D

Grattis till en lyckad KS

Well done!

Tycker konceptet som Ligan kör ibland, med två böcker i par, funkar väldigt bra i KS-sammanhang: Mythic England + Seasons, Mythic Carphatia + Mina Mardrömmars etc, Hindenburg + Gryningen osv.

Dels får du två böcker att fundera på som oftast kompletterar varandra på något sätt, men inte är direkt nödvändiga för varandra, dels rabatt vid köp av båda. Hoppas på Svavelvinter + Expert som nästa kombo!

När det gäller Arkand så hoppas jag att @Äventyr Lehto Spel & media/gänget bakom Tjuvar och lönnmördare följer upp med ett sådant äventyr (som tar till vara på T&Ls regler etc) förlagt i Arkand. Känns som en passande stad för tjuverier och lömskheter.

PS när betan på Arkand kommer skall jag anmärka på "Akelius" som felstavat på varje sida där det förekommer... ;)

Last edited:
Back