APPLE!
Du har dessutom mindre än ett år på dig innan själva spelaren går sönder av sig själv och stendör. Då får du smaka på världens fittigaste jävla företags kriminella kundservice som inte kommer hjälpa dig trots att de utlovat ett års garanti.
Min iPod är den största besvikelse någonsin (nåja, det var rätt tungt när bruden gjorde slut efter tre år också), och apple är det företag jag hatar mest av allt i detta nu (deta nu är när jag skriver det här inlägget).
Jag skulle hellre ge mina pengar till ett företag som pysslar med systematisk arbetarprygel (av sina barnarbetare) och som för skojs skull förgiftar och skövlar regnskog än köpa något av apple. Det är det värsta företaget som finns och deras produkter duger inte att elda med. Deras telefonsupportarbetare borde släpas nakna efter pick-uper genom brinnande grus och deras mellanchefer borde korsfästas på gigantiska brännässlor och stenas med skållhett grus. Vilken nivå sitter Judas på i helvetet? Nå, jag hara reserverat plats för respekive regionsansvarig där och för VD:n väntar en natt i ett skyddsrum med mig, mina glödande tänger och ett helt harem abstinensgalna cracknegrer.
LID FÖR HELVETE!
- V