Nekromanti Apocalypse World – Undergången kom

Vad händer med detta? Och över huvud taget med Skepnad Studios?

Vad händer med detta? Och över huvud taget med Skepnad Studios?

Hej!
Tack för frågan, intresse/nyfikenhet uppskattas alltid.

Orsaken till frågan antar jag vara den dånande tystnaden, det här svaret kanske ekar kvar en stund... :)

Just nu: händer inte mycket.

Svensk översättning finns klar. Företagande pre-Corona tog kål på både ork och lust.
Idag finns ork och lust. Pengar att betala översättare och andra utgifter behövs utöver administration för att ta nästa steg.
I runda slängar behöver vi 25 tusenlappar i kassakistan för att rulla ut.

Får se planen för detta och När.
Svarar trots oklarheter, för att ge dig en blipp på radarn i alla fall.

Tack!

Tyvärr är min önskan att ni går back to the drawing board med översättandet, delvis iaf, för att baka in Burned Over. Har inte frågat Lumps vad han tycker om den saken iofs. Vill att han ska göra klart sitt blorbspel.

Tyvärr är min önskan att ni går back to the drawing board med översättandet, delvis iaf, för att baka in Burned Over. Har inte frågat Lumps vad han tycker om den saken iofs. Vill att han ska göra klart sitt blorbspel.

Självklart har ritbordet fått nya komponenter över den tid som förflutit och det vore dumt att ignorera den utveckling som skett.

Format och förpackning är en senare fråga, men tillkommet material/vägledning kommer inte förbises.

Tack!

AW_se.jpg
Har ni intresse att se om något sker, eller lättare peta en vän i riktning mot undergången så finns en Facebook-sida här:

Men det ska heta Undergången kom! Eller nåt annat ballt svenskt namn. Den rämnade världen eller nåt

Jag älskar bilden förutom flaggan för när jag ser snubbar med vapen och svenska flaggan då är det dags att pysa🤐

Ps @Pilzeman jag sade just till lumps att du var en mkt bättre MC än vad han är, men det har jag svårt att tänka mig att det skulle komma som någon nyhet för honom♥

Bilderna är en av dom dåliga sakerna med orginalet så det är skönt att ni gör om och gör rätt♥👍

När allting svartnar
det är då du bleknar
Vi är på väg till Isola♥

Back