Nekromanti Apocalypse World – Undergången kom

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,008
Location
Sthlm
Vad händer med detta? Och över huvud taget med Skepnad Studios?
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Vad händer med detta? Och över huvud taget med Skepnad Studios?
Hej!
Tack för frågan, intresse/nyfikenhet uppskattas alltid.

Orsaken till frågan antar jag vara den dånande tystnaden, det här svaret kanske ekar kvar en stund... :)

Just nu: händer inte mycket.

Svensk översättning finns klar. Företagande pre-Corona tog kål på både ork och lust.
Idag finns ork och lust. Pengar att betala översättare och andra utgifter behövs utöver administration för att ta nästa steg.
I runda slängar behöver vi 25 tusenlappar i kassakistan för att rulla ut.

Får se planen för detta och När.
Svarar trots oklarheter, för att ge dig en blipp på radarn i alla fall.

Tack!
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Tyvärr är min önskan att ni går back to the drawing board med översättandet, delvis iaf, för att baka in Burned Over. Har inte frågat Lumps vad han tycker om den saken iofs. Vill att han ska göra klart sitt blorbspel.
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Tyvärr är min önskan att ni går back to the drawing board med översättandet, delvis iaf, för att baka in Burned Over. Har inte frågat Lumps vad han tycker om den saken iofs. Vill att han ska göra klart sitt blorbspel.
Självklart har ritbordet fått nya komponenter över den tid som förflutit och det vore dumt att ignorera den utveckling som skett.

Format och förpackning är en senare fråga, men tillkommet material/vägledning kommer inte förbises.

Tack!
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
AW_se.jpg
Har ni intresse att se om något sker, eller lättare peta en vän i riktning mot undergången så finns en Facebook-sida här:
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Men det ska heta Undergången kom! Eller nåt annat ballt svenskt namn. Den rämnade världen eller nåt
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Jag älskar bilden förutom flaggan för när jag ser snubbar med vapen och svenska flaggan då är det dags att pysa🤐
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Ps @Pilzeman jag sade just till lumps att du var en mkt bättre MC än vad han är, men det har jag svårt att tänka mig att det skulle komma som någon nyhet för honom♥
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Bilderna är en av dom dåliga sakerna med orginalet så det är skönt att ni gör om och gör rätt♥👍
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
När allting svartnar
det är då du bleknar
Vi är på väg till Isola♥
 
Top